فروش نرده استیل افقی

فروش نرده استیل افقی یکی از مدلهای نرده استیل با قیمت مناسب می باشد که در فروش ویژه از مجموعه نرده آرکا صورت می گیرد. این مجموعه در ارائه خدمات نوین شامل، مشاوره و اجرای نرده استیل بطور کاملا حرفه ای، پیشگام است.

فروش نرده استیل افقی

فروش نرده استیل افقی که یکی از شناخته ترین مدل ها با نازلترین قیمت است با ارائه خدمت در راستای نصب و اجرای کامل تمام پروژه ها در سراسر کشور توسط مجموعه نرده آرکا ممکن شد. این مجموعه با تعهد به ارائه مناسب از انواع نرده استیل به همراه نصب، شرایط را برای خرید ایده آل از کیفیت و قیمت فراهم نموده است.

انواع نرده استیل افقی

انواع نرده استیل افقی را در دسته و زیر دسته های مختلفی می توان جدا نمود و مورد بررسی قرار داد!
اصلی ترین پارامتری که در این نرده ها دیده می شود ایجاد تنوع در طرح، رنگ و … با حفظ افقی بودن مدل یعنی کلیت ساختار، می باشد. ممکن است تعداد خطوط قسمت افقی نرده از ۱ تا ۸ متغیر باشد اما این افزایش یا کاهش تاثیری در مدل ارائه شده ندارد و این تغییرات تنها سبب تغییر در قسمت ارتفاع نرده این بخش از نرده می شود.فروش نرده استیل افقی

فروش نرده استیل افقی در تهران و دیگر استان ها

فروش نرده استیل افقی در تهران با توجه به جمعیتی که دارد بیش از دیگر استان ها است البته این مدل از گذشته رایج بوده و امروزه نیز با تغییراتی اندک در جزئیات، مورد استفاده در امر حفاظ نرده می باشد. این مدل با وجود سادگی و ظرافت کاری مورد پسند قرار می گیرد و از سویی قیمت های مناسبی را نیز برخوردار است.

قیمت فروش نرده استیل افقی در تهران و دیگر استان ها

اگر تنها حدود قیمت در تهران ملاک است در این قسمت شما را با جدولی از این قیمت ها برای انواع ۲۰۱ و ۳۰۴ آشنا می سازیم.

بروزرسانی ۹۷٫۰۸٫۳۰

کاربرد

گرید

مدلواحد اندازه گیریهزینه تقریبی با احتساب نصبتوضیحات

راه پله

۳۰۴/۲۰۱

افقیمتر طول۱۳۴٫۰۰۰  تا  ۸۹٫۰۰۰۳ خط

۳۰۴/۲۰۱

عمودیمتر طول…  تا  ۱۲۹٫۰۰۰

ـ

نکته:

در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود ۸٫۰۰۰ تا ۱۵٫۰۰۰ تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

ولی اگر خواهان دریافت قیمت نرده استیل بصورت قطعی و نهایی هستید توصیه این است در هر کجای کشور که باشید بهترین کار ارتباط با کارشناسان امر است.
این مجموعه با شرایط پیش رویی که برای خریداران تعریف نموده سبب شده تا هر شخص خریداری در تهران یا هر شهر و استان دیگری بتواند بطور مستقیم با نمایندگی ویژه در آن شهر ارتباط بگیرد. نمایندگی نرده استیل یکی از بهترین شرایط را در قیمت و کیفیت اعلام می دارد!

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.