فروش نرده استیل برای پشت بام

فروش نرده استیل برای پشت بام جهت استفاده در دور تا دور بام به ویژه سمت هایی که احتمال وقوع حادثه بیشتر است در کیفیت لازم صورت می گیرد. این نرده که با لوله و یراق شکل می گیرد در ارتفاع ۱.۲۰ یا ۷۰ سانتی متری اجرا می شود.

فروش نرده استیل برای پشت بام

فروش نرده استیل برای پشت بام که شامل بر اضلاع مختلف بام ساختمان است از انواع لوله و یراق در ویژگی هایی از جمله ضد زنگ، می باشد. نرده استیل حکم جان پناهی را دارد که از سوی نظام مهندسی برای هر ساختمانی توصیه می شود با این تفاوت که اجزای سازه ای در آن از جنس فلز استیل با قابلیت هایی منحصر بفرد است!
این سازه فلزی در صورت که بر مبنای استاندارد انتخاب، طراحی و اجرا شود در مقایسه با سازه های با جنس مصالح، که در برخی ساختمان ها مشاهده می شود، بسیار زیباتر، مقاوم تر است.

اجرای نرده استیل طبق ضوابط تعیین شده سبب:

  • پایداری ساختار نرده استیل
  • عدم وقوع حوادث و اتفاقات ناگوار
  • عدم لق شدگی بین لوله و اتصالات

مدل و طرح مناسب برای نرده استیل باعث:

  • ارزش و بها گرفتن ساختمان
  • زیبا به نظر رسیدن نرده استیل و ساختمان

و پیش تر از این ها، انتخاب لوازم و اتصالات کاربردی و با کیفیت مناسب در ضخامت های لازم، نقش تعیین کننده ای در سطح مقاومت نرده استیل دارد.

فروش نرده استیل برای پشت بام

فروش نرده استیل + انواع

فروش نرده استیل در انواع مدل و طرح برای انواع محیط های رو باز و سرپوشیده با کاربری و امکانات مختلف انجام می گیرد و این یکی از بزرگترین مزایای انواع نرده استیل است که لزوما وجود کیفیت و سطح مقاومت این پتانسیل را در استیل به وجود آورده است.
یکی از این کاربرد ها را برای پشت بام می توان مطرح نمود که در مدل های مختلفی قابلیت اجرا شدن را دارد.

فروش نرده استیل برای پشت بام

فروش نرده استیل برای پشت بام از نمایندگی

فروش نرده استیل برای پشت بام از نمایندگی نرده استیل در شهر شما این امکان را فراهم می نماید تا در زمان خرید با توجه به اطلاعات ارائه شده بهتر تصمیم گیری شود و از طرفی نیز با توجه به در دسترس بودن مرکز فروش نرده استیل، در صورت وجود هر گونه ضمانت اجرایی، این مهم قابل پیگیری است.
بنابراین هر گونه سهل انگاری اگر در حین کار وجود داشته باشد به راحتی می توان نسبت به گزارش آن به نمایندگی در جهت حل مشکل برآمد تا در نهایت به کیفیتی مقاوم و زیبا از نرده استیل برای پشت بام دست یافت.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.