فروش نرده استیل حفاظ درب و پنجره

انواع نرده های استیل حفاظ درب و پنجره را می توانید در سایز های مختلف و انواع طرح های متنوع از مراکز فروش این نرده ها تهییه کنید.
استیل به گونه ای از فولاد ها که دارای مقدار عناصر آلیاژی بالاتری نسبت به سایر فولاد ها هستند، گفته می شود. می توان گفت استیل در واقع فولاد زنگ نزن است که به استنلس استیل می گویند. فولادی که در استیل به کار می رود دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. استیل مقاومت بالایی در برابر خوردگی در اتمسفر های خورنده و حرارت بالا در دما های بالا را دارد. این استیل ها انواع مختلفی دارند، که معمولا با توجه به کاربرد آن ها عناصر متفاوتی در آن ها استفاده می شود. استفاده کمتر از برخی عناصر باعث ظاهر زیباتر و درخشان تر می شود. اما استفاده بیشتر از همان عناصر یا برخی از دیگر از عناصر باعث افزایش استحکام، قدرت و دوام آن استیل می شود. سازندگان معمولاً ب توجه به موارد استفاده ی استیل ها عناصر را در آن ها کم یا زیاد می کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

حفاظ استیل چیست؟

در زندگی مدرن و امروزی با توجه به شرایط زندگی افراد و خطرات احتمالی که ممکن است کودکان و یا افراد بزرگسال را در فضای خانه یا فضا های کاری تهدید کند، محافظت امری مهم و قابل توجه می باشد. یکی از این خطرات سرقت می باشد، که از راه های عمده جلوگیری از سرقت ایجاد حفاظ هایی در محیط خانه یا محل کار می باشد. یکی از راه های بسیار ساده برای سرقت ورود به خانه یا محیط هایی که درب و پنجره های شیشه ای بزرگ دارند، است. در چند دهه ی اخیر برای جلوگیری از ورود سارقان به خانه ها از نرده های محافظ استفاده می شود، این نرده ها اغلب آهنی بوده اند و ظاهر چندان زیبایی، به خصوص برای خانه های خیلی لوکس و یا محیط های اداری و تجاری ندارند. اخیراً نرده هایی از جنس استیل و آلومینیوم با انواع طرح ها و رنگ های متفاوت به تعبیه شده اند. این نرده ها به طور گسترده در کشور ما در حال تولید هستند. از کاربرد های مهم آن ها علاوه بر حفاظ پنجره ها می توان به حفاظ های درب های بانکی یا درب های مجتمع های تجاری اشاره کرد. همچنین گاهی برای دیزاین درب های استیل در قسمت میانی این درب ها که قطعه ای شیشه به کار رفته است، از این نرده ها استفاده می کنند.

مزایای نرده استیل

نرده های استیل بسیار مقاوم و در برابر زنگ زدن هستند و ضد خش می باشند، این نرده ها دارای طول عمر بسیار طولانی می باشند و تعویض آن ها به راحتی انجام می شود. نرده های استیل دارای تنوع گسترده ای در طرح و رنگ هستند، که با مراجعه به سایت ها می توانید کاتالوگ اینترنتی آن ها را مشاهده کنید، و در کمترین طمان نرده های حفاظ خود را تهییه کنند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.