فروش نرده استیل حفاظ پنجره

مهمترین دلایل یا ویژگی هایی که نرده استیل را برای حفاظ پنجره در اولویت قرار می دهد چیست؟ آیا خرید از طریق نمایندگی های فروش مقرون به صرفه تر خواهد بود یا بازار آزاد نرده ها؟
ضدزنگ بودن و مقاومت این نوع نرده در برابر خوردگی و اکسیدشدن، مهم ترین ویژگی است که با شنیدن نام نرده استیل به ذهن ما متبادر می شود. اگرچه مهم ترین ویژگی نرده استیل ضدزنگ بودن و استحکام این نوع نرده است اما عمومیت یافتن گسترده استفاده از این نوع نرده دلایل دیگری نیز دارد.

ویژگی و خصوصیات نرده استیل

نرده استیل ضد خش بوده و هیچ گاه در اثر گرما و سرمای زیاد، تابش خورشید یا سرمای زیر صفر درجه نمی پیچد، تغییر شکل نمی دهد و رنگ آن عوض نمی شود. نرده استیل در برابر گرمای بیش از حد کاملا از خود مقاومت نشان می دهد. در محیط های اسیدی و قلیایی مثلا باران های اسیدی نیز مقاوم است.
نگهداری نرده های استیل بسیار آسان است. به دلیل صیقلی بودن و صاف بودن سطح نرده استیل، به آسانی می توان آن را تمیز کرد و برق انداخت. اگر نرده استیل را یک کالای لوکس برای محافظت از پنجره های ساختمان ها، ایوان ها، تراس ها، پاسیوها، گذرهای امنیتی فرودگاه ها، بانک ها و … می دانند از آن جهت است که درخشندگی و سطح آینه ای آن زیبایی خاص و چشم نوازی به ظاهر این نرده می بخشد.
مقاومت بی قید و شرط این نوع نرده در برابر زنگ زدن، تغییر شکل و حرارت باعث شده که گارانتی مادام العمر به آن ها تعلق گیرد.

انواع طرح نرده استیل پنجره

نرده استیل پنجره طرح های گوناگونی را در چهارچوبی که کار می شود پذیرفته و علاوه بر کارکرد حفاظتی منظره ای مناسب به پنجره ها می بخشد. نرده استیل حفاظ پنجره در طرح های نواری، شطرنجی، زیگزاگی، شبکه ای، لوزی، و گهگاه ترکیبی از این طرح ها در یک قاب پنجره نصب می گردد.

قیمت فروش نرده استیل

نرده استیل حفاظ پنجرهدر بازار با توجه به میزان قطعات و لوازمی که در نصب به کار می رود و هم چنین کیفیت لوازم و قطعات، سایز و اندازه پنجره و بسیاری موارد دیگر از قیمت های متفاوتی برخوردار است.
فروش نرده استیل پنجره، بالکن، تراس و راه پله با قیمت های روز و ارزان را تنها در نمایندگی های مجاز صورت می گیرد که بهترین برندهای ایرانی و خارجی را عرضه می دارند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.