فروش نرده استیل در انواع مدل

امروزه به دلیل راحتی و بالا بودن سرعت نصب این نوع نرده، میزان فروش نرده استیل رو به افزایش است. نرده استیل دارای مدل های مختلفی است که هر کدام با توجه به استراتژی سازه مورد نظر کاربرد مختلفی دارند.
همواره میزان استفاده از نرده استیل به دلیل مقاومت بالا و زیبایی که دارد رو به افزایش می باشد. از مزایای نرده استیل که اکثر خریداران را به سمت این نوع نرده سوق می دهد، نصب پیش ساخته و از قبل آماده این نوع نرده ها می باشد.

قیمت فروش نرده استیل

قیمت فروش نرده استیل به ارتفاع، رنگ، جنس و مدل نرده بستگی دارد.

به عنوان مثال گاهی اوقات برای نصب نرده استیل، شی یا اشیایی مزاحم در محل نصب نرده استیل وجود دارند که قابل از بین بردن نیستند. برای حل این مشکل باید از نرده های بیشتری به منظور دور زدن هدف استفاده کرد که این کار افزایش قیمت نرده استیل را دربر خواهد داشت.
یکی دیگر از موارد مهم در تعیین قیمت فروش نرده استیل، مدل آن می باشد. هر چه مدل شکیل تر و زیباتر باشد، طبعاً قیمت فروش نرده استیل که انتخاب می کنید بالاتر می رود. همچنین رابطه مستقیمی در پیچیدگی مدل با مقدار مصرفی فلز به کار گرفته شده در نرده وجود دارد. چرا که هرچقدر مدل پیچیده تر و پر تر باشد، نرده استیل سنگین تر در نتیجه فلز استیل استفاده شده در آن افزایش می یابد که این کار افزایش قیمت فروش نرده استیل را در بر خواهد داشت.

بروزرسانی 97.08.30

کاربرد

گرید

مدل

واحد اندازه گیری

هزینه تقریبی با احتساب نصب

توضیحات

راه پله

201/304

افقیمتر طول134.000 تا  89.000

3 خط

201/304

عمودیمتر طول…  تا  129.000ـ

نکته:

در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود 8.000 تا 15.000 تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

انواع نرده استیل در ایران

نرده استیل بر اساس میزان آلیاژ و مکان مورد استفاده از آن، به انواع مختلف تقسیم بندی می شود.
نرده استیل بر اساس آلیاژ به دو قسمت 201 و نرده استیل 304 تقسیم می شوند. نرده استیل 201 نوعی نرده استیل است که از مقدار کمتری آلیاژ با 4 درصد نیکل ساخته می شود.

فروش نرده استیل

نرده استیل 304 جزو پرفروش ترین و پر طرفدار ترین نوع نرده استیل می باشد. این نرده با آلیاژ بالا و حدود 18 درصد نیکل ساخته می شود که همین امر باعث شده تا این نرده مقاومت بالایی داشته باشد.

قیمت فروش نرده استیل

فروش نرده استیل

انواع نرده استیل در مراکز اینترنتی خرید و فروش نرده استیل وجود دارند که شما می توانید جهت آگاهی از لیست قیمت نرده استیل و یا شرایط خرید و فروش نرده استیل با متخصصان و کارشناسان در این حوزه ارتباط برقرار کنید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.