فروش نرده استیل دیواری دکوراتیو

فروش نرده استیل دیواری با انواع دکوراتیو یا چوبی علاوه بر جلوه زیبا و کیفیت لازم، با قیمت مناسبی می باشد. عرضه انواع طرح نرده استیل دیواری از مرکز فروش و نصب انجام می گردد.

فروش نرده استیل دیواری دکوراتیو

فروش نرده استیل دیواری که از مزیت ها و کاربرد های آن کامبیش آشنایی دارید از مرکز فروش و نصب (مجموعه نرده آرکا) برای سطح کشور انجام می گیرد.
این نرده های استیل در مدلهای متنوعی قابل اجرا می باشد در واقع تنوع در این نرده ها از تنوع لوله (استیل، چوب، پلکسی) که همان بخش هندریل نرده استیل دیواری می باشد و همچنین اتصالات آن رخ می دهد.

اگر این تنوع از این قطعات و لوله ها موجود نبود مسلما نمونه های بسیار کمی از طرح های این نرده استیل به فروش می رسید!

استفاده از لوله های دکوراتیو نرده استیل که شبیه به چوب و با همان رنگ می باشد، سبب ایجاد تفاوت هایی در انواع دیگر نرده استیل دیواری نموده است.
این مدل و طرح هم با احساس درونی آدمی هم خوانی دارد و حس آرامش را تداعی می کند و هم دارای کیفیت مناسب و ماندگاری لازم می باشد.

فروش نرده استیل دیواری دکوراتیو

فروش نرده استیل دیواری برای راه پله

فروش نرده استیل دیواری در راه پله که به بخش کناری آن و سمت دیوار وصل می گردد قیمتی بسیار مناسب دارد و پرفروش است. طرح و مدل این نرده ها بهتر است از رنگ و سبک نرده استیل راه پله که کار شده باشد، تبعیت کرد!
معمولا در راه پله های دارای کف پله عریض که حداقل بالای ۱.۵متر باشد مثل راه پله بیمارستان ها استفاده می گردد البته در مواردی نیز به دلیل تردد سالمندان و غیره به پله های با عرض کم یعنی ۱ متر نیز مورد استفاده است.

فروش نرده استیل دیواری دکوراتیو

فروش نرده استیل دیواری برای نصب در سرویس ها یا استخر

فروش نرده استیل دیواری به جهت استفاده در سرویس های بهداشتی، استخر ها و اطراف حوضچه ها با توجه به شرایط و موقعیتی که کارفرما در آن قرار گرفته نصب می گردد.
این بدان معنا است که محدودیت در این مقوله تعریف نشده زیرا نرده استیل ضد زنگ و ضد خش می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.