فروش نرده استیل دیواری

فروش نرده استیل دیواری به قطر ۳۸ و ۵۱ با ضخامت مناسب و مقاوم در برابر فشار، ضربه از گرید ۳۰۴ و ۲۰۱ انجام می گیرد. نرده استیل دیواری در بخش های مختلف از یک ساختمان یا محیط استفاده می گردد.

فروش نرده استیل دیواری

فروش نرده استیل دیواری به دلیل وجود ضخامت و قطر های مختلف از ۳۸ و ۵۱ از گرید ۳۰۴ قابل استفاده در شرایط گوناگون می باشد و اجرای نرده استیل دیواری از گرید ۲۰۱ قابلیت استفاده برای بخش های داخلی ساختمان را دارد.
در ساختار نرده استیل دیواری به دلیل این که قسمت اتصال شده به جای پایه و دیوار می باشد بنابراین تنها شاخه لوله یا پروفیلی مورد مصرف در بخش هندریل این مدل نرده استیل است و همین عامل شرایط خوبی را برای خرید فراهم نموده که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تسریع در فرآیند اجرا
  2. استفاده حداقلی از لوازم نرده استیل
  3. کاهش قیمت این نوع از نرده به دلیل موردی که در گزینه دوم اشاره شد

فروش نرده استیل دیواری

فروش نرده استیل دیواری در انواع طرح

فروش نرده استیل دیواری با طرح چوب یا ترکیب استیل و چوب توسط این نمایندگی نرده استیل انجام می شود. تنها ایرادی که برای چوب گرفته شده امکان و احتمال خوردگی آن است بنابراین توصیه به استفاده از انواع طرح چوب استیل و یا تمام استیل در این موارد می شود.

فروش نرده استیل دیواری

فروش نرده استیل دیواری با قیمت مناسب در تهران

فروش نرده استیل دیواری در تهران در صورتی که از متراژ کار بالای ۶ متر برابر با طول یک شاخه استیل همراه باشد از قیمت های مناسبی برخوردار است که توسط این نمایندگی در نظر گرفته می شود.
باید توجه داشت که در متراژ های کمتر از ۶ متر و پرت کاری حاصل از آن، مسلما در محاسبه قیمت تمام شده کار، بالا می افتد! این نمایندگی سعی در آگاه نمودن شما خریدار محترم در زمان انتخاب و خرید می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.