فروش نرده استیل راه پله در کرج

فروش نرده استیل راه پله در کرج و تهران از بین انواع نرده ها، رکورد مناسب ترین کیفیت و قیمت را از آن خود نموده است. نرده استیل، پرفروش ترین نرده های فلزی بدون محدودیت در شرایط بکارگیری با مقاومت لازم می باشد. گذر زمان یا رطوبت هوا تغییری در این فلز ایجاد نمی نماید.

فروش نرده استیل راه پله در کرج و تهران با بیشترین تنوع تولید در انواع طرح دار یا ساده و ترکیبی، با توجه به شرایط مناسبی که از لحاظ قیمت، کیفیت و میزان مقاومت برخوردار است صورت می پذیرد.

نرده استیل، فلزی فرآوری شده از آهن است با یک تفاوت مهم و آن اینکه!

زنگ زدگی و ساییدگی، آنچه که جزء معایب اصلی آهن بشمار می آید در استیل وجود ندارد زیرا وجود آلیاژ هایی با ایجاد چندین لایه سطحی روی استیل، مانع از رخ دادن چنین تغییراتی در آن شده و از استیل محافظت می نماید.

قیمت فروش نرده استیل راه پله در کرج

فروش نرده استیل راه پله با مجموع لوله و یراق همچنین پایه استارت انجام می گیرد اما قیمت گذاری همواره بر حسب متر طول و با لحاظ و احتساب هزینه نصب می باشد.

قیمت فروش نرده استیل راه پله در کرج

در صورت استعلام قیمت روز لطفا با شماره رو به رو تماس حاصل فرمایید:

فروش نرده استیل راه پله در کرج با انواع مدل

انواع مدلهای مطرح شده برای نرده های استیل زیر بخش دو فرم و شکل اصلی هستند که شامل:

فروش نرده استیل راه پله در کرج با انواع مدل
  • افقی
  • عمودی

مدلهای عمودی به دلیل استفاده از پایه نرده های با طرح و جنس مختلف همچون پلکسی، شیشه و چوب، تنوع بیشتری نسبت به انواع نرده استیل افقی دارد. در برخی مواقع اتصالات خاصی نیاز است تا در ساختار این نرده های استیل استفاده گردد تا بر سطح مقاومت آن افزود، که نرده استیل شیشه ای از آن دسته می باشد.
فروش این نرده ها در کرج به ویژه شرق، شهریار، صادقیه و اطراف آن با نازلترین قیمت ممکن برای هر مدل و طرحی توسط اجرا کاران مجرب، انجام می شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.