فروش نرده استیل ساختمان

فروش نرده استیل ساختمان با هدف بالا بردن سطح امنیت در بخش راه پله، بالکن یا تراس و پنجره های ساختمان در انواع مدلهای افقی و عمودی از مجموعه نرده آرکا صورت می گیرد. برای نرده استیل ساختمان انواع گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ کاربرد دارد.

فروش نرده استیل ساختمان

فروش نرده استیل ساختمان، تضمین برقراری و حفظ امنیت کامل ساکنین ساختمان با دارا بودن سطح کیفی بالا، ماندگاری و ویژگی هایی چون ضد خش و ساییدگی و ضد زنگ می باشد و این ها بخشی از مزایای خرید نرده استیل است!
تراز کیفی این نرده ها در مقایسه با انواع آلومینیومی و یا آهنی در یک قطر و ضخامت، به دلیل وجود آلیاژ هایی چون ۳۰۴ که کاربرد آن در ایجاد حفاظ می باشد و انواع ۳۱۶ که با کاربرد ویژه در صنایع مختلف شناخته شده، بسیار قوی و مقاوم در برابر شرایط گوناگون است.

فروش نرده استیل ساختمان

فروش نرده استیل ساختمان + انواع

در فروش نرده استیل ساختمان توجه به انواع مدل و طرح آن موثر در پارامتر هایی چون قیمت، سطح امنیت و زیبایی آن است. در واقع هر چه مدل ساده تر، گرید ۲۰۱، ارتفاع نرده کمتر و فواصل بین لوله ای در ساختار نرده بیشتری باشد سطح قیمتی پایین تری انتظار می رود.
در این میان انواع نرده استیل افقی با توجه به دارا بودن موارد فوق الذکر دارای قیمت های مناسب تری می باشد.
از انواع دیگر نرده های استیل مدلهای حصاری می باشد که در زیبایی و ظرافت بخصوصی برای راه پله ها و بالکن مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش نرده استیل ساختمان

خرید نرده استیل ساختمان

خرید نرده استیل در صورت رعایت نمودن استاندارد های لازم هم در بحث تولید و هم در اجرا، از مرکز و نمایندگی معتبر ممکن شد و ما در مجموعه نرده آرکا شما را با این مراکز بیشتر آشنا می سازیم تا بهترین کیفیت نرده های استیل را در شرایط مناسب از قیمت خریداری نمایید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.