فروش نرده استیل شیشه ای

نرده استیل شیشه ای با استایلی از استیل و شیشه، جزء لوکس ترین و مقاوم ترین نرده های استیل ترکیبی می باشد. فروش لوازم این نرده ها و همچنین اجرای آن به قیمت مناسب در مجموعه نرده آرکا ممکن است.

فروش نرده استیل شیشه ای

نرده استیل شیشه ای که فروش لوازم آن در سراسر دنیا مورد استقبال است از مجموعه استیل + شیشه حاصل می شود یعنی استایلی از دو عنصر متضد یکی از جنس شیشه و دیگری از جنس فلز!
فلز استیل همان طور که خود مستحضر هستید از قابلیت های فراوانی از جمله عدم زنگ زدگی و همچنین ساییدگی برخوردار است و همین د پارامتر آن را به فلزی ایمن و مقاوم برای استفاده در نرده کارآمد جلوه می دهد.

شیشه کاربردی در نرده ها، تفاوت هایی را از آنچه تصور عموم در مورد شیشه است، دارد.

شیشه استفاده قرار گرفته شده در نرده های استیل از نوع شیشه سکوریت یا لمینت شده (نشکن) با گوشتی بالا حداقل ۱۰ میل می باشد که همین امر مقاومت ساختاری نرده را بعد از نصب نرده استیل شیشه ای تضمین می کند!
شیشه مانند فلز استیل می تواند طرح دار یا رنگی و ساده باشد و این امر به انتخاب مشتری بر می گردد اما از نظر کیفیت و سطح قابلیت ها، این دو عنصر به درجه ای از اطمینان رسیده اند که کابرد آن برای محیط های بیمارستانی، شرکتی و … بیش از دیگر بخش ها است.

فروش نرده استیل شیشه ای

نرده استیل شیشه ای

تعریف مناسبی که بتوان از نرده استیل شیشه ای داشت و قابل تفهیم برای اقشار مختلف جامعه بود عبارت است از:

ترکیب شدن فلز استیل با عنصری بنام شیشه (نشکن) که حاصل آن نرده استیل شیشه ای می باشد.

کاربرد نرده استیل شیشه ای

کاربرد نرده استیل شیشه ای تقریبا برای هر محیطی تعریف شده و در صورتی که بودجه کافی برای این کار وجود داشته باشد اغلب خریداران راغب به خرید نرده استیل از این نوع برای راه پله، بالکن و … می باشند اما چرا؟
پاسخ به سوال شاید از دیدگاه های مختلفی متفاوت باشد اما اصلی ترین بخشی در پاسخ ها بدان اشاره می شود عدم استتار محیط توسط نرده استیل شیشه ای است.
در واقع در انواع نرده استیل شیشه ای به دلیل استفاده کم از فلز استیل و بیشتر شیشه، محیط: آرام، دلباز، پرنور (به دلیل ورود نور به داخل مثلا در بالکن ها) و بسیار اعیانی و شکیل دیده می شود.

فروش نرده استیل شیشه ای

بیشترین کاربرد این نرده ها، در بیمارستان های خصوصی (به دلیل قیمت بالا)، شرکت های خصوصی خاص و همچنین برخی از اماکن خصوصی دیده شده است.
آیا نرده های استیل شیشه ای ایمنی دارند؟
بله. این نرده ها به جهت استفاده از نوع شیشه خاص که لمینت شده است دارای ایمنی بالا به دلیل نشکن بودن می باشد. معمولا شبیه این شیشه ها در ماشین ها استفاده می گردد که همانطور که مشاهده شده در زمان تصادف و یا ضربات شدید و مستقیم به شیشه ماشین، شیشه مانند تلق عمل می کند و خرده شیشه ها پراکنده نمی شود.

فروش نرده استیل شیشه ای

فروش نرده استیل شیشه ای اگر با شرایطی که در استاندارد ها آمده انجام گرفته و اجرا شود به دلیل زیبایی از سطح مقاومت فوق العاده نیز برخوردار است.
اتصالات موجود در مرکز فروش برای این مدل از نرده های استیل، از نوع سنگین با گرید ۳۰۴ و دارای تنوع طرحی می باشد بنابراین قبل از خرید، جهت استفاده و بکار بردن آن می توانید استعلام دقیق قیمت را از مجموعه نرده آرکا داشته باشید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.