فروش نرده استیل پله در انواع قیمت با نصب

فروش نرده استیل پله در انواع مدل بدون نیاز به پرداخت کل قیمت تعیین شده برای جنس و نصب در وهله نخست، انجام می شود. این نرده، منحصر بفرد در کیفیت و کارایی در طرح های جدید قابل ارائه از سوی مرکز معتبر است.

برای شناخت بیشتر استیل، نرده استیل و انواع مدل آن لطفا بر روی این عنوان “خرید نرده استیل” که رنگی دیده می شود کلیک نمایید، این عنوان اشاره به پست یا مقاله قبلی دارد که صحبت های جامع تری از مجموعه ابهامات هر خریداری در خصوص موارد مطرح شده به میان آمده تا نسبت به خرید هوشیارتر اقدام شود!

بروزرسانی 97.08.30

کاربرد

گریدمدلواحد اندازه گیریهزینه تقریبی با احتساب نصب

توضیحات

راه پله

201/304

افقیمتر طول134.000 تا  89.000

3 خط

201/304

عمودیمتر طول…  تا  129.000

ـ

نکته:
در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود 8.000 تا 15.000 تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

این مرکز فروش نرده استیل برای اجرای حفاظ نرده استیل پله، بالکن، پنجره و درب در تهران و کرج تنها با دریافت بیانه برای ارسال جنس، اقدام فوری می نماید تا بدین طریق مشتری از کیفیت بار ارسال شده اطمینان خاطر کسب نموده و مابقی در حین کار تسویه می شود و با توجه به وجود گروه های مختلف در نصب که به شکل حرفه ای کار را به ثمر می رسانند در کوتاه ترین زمان، اجرا و نصب نرده استیل ممکن است.

 انواع نرده استیل

نرده از هر عنصری که ساخته و پرداخته شود از تنوع در نوع و مدل برخوردار است! نرده استیل نیز با لزوم توجه به محل استفاده آن با عناوین مختلفی شناخته شده که در ادامه توجه شما را به ارائه توضیحات لازم در این زمینه جلب می نماییم.

فروش نرده استیل پله

پله در بخش هایی از ساختمان یا محوطه بمنظور رفع اختلاف ارتفاعی بین دو سطح، مورد استفاده قرار می گیرد و همین امر خود مهمترین و بارزترین شاخصه در نیاز هر پله به حفاظ نرده می باشد! و نرده استیل پله، یکی از پرکاربرد ترین ها در بین نرده ها است.

فروش نرده استیل پله

نرده استیل نما

نما بخشی از هویت ساختمان محسوب می شود از این رو توجه به چگونگی آن از دید مهندسی اهمیت فراوانی دارد. در معماری کنونی، به کمک لوله یا پروفیل های استیل همراه با اتصالات آن به منظور ایجاد المان یا مواردی از این دست، استفاده های فراوانی بر حسب نوع کاربری ساختمان می شود و این امر سبب تحولاتی اساسی در جلوه و فضای شهری شده است.

نرده استیل نما

فروش نرده استیل درب

درب به عنوان یک عنصر ارتباطی به ویژه در ویلا ها، مراکز خدماتی، تفریحی و شرکت ها به هر اندازه که با طرح های متنوع و البته باز که دید لازم و اشرافیت کافی به هر دو فضای ارتباطی را ممکن سازد از جهات مختلف دارای مزیت هایی زیادی است که مرکز فروش نرده استیل ارائه دهنده آن می باشد.

فروش نرده استیل درب

نرده استیل درب با وجود این مهم و همچنین وجود کیفیت عالی در لوله و قطعات، امروزه یکی از پرطرفدار ترین ها می باشد. براق و شفافیت این فلز در استفاده از آن به عنوان درب، زیبایی آن را دو چندان نموده است.

نرده استیل بالکن و تراس

بالکن و تراس فضایی مناسب با کاربرد بالاست که امروزه در کمتر نما و ساختمانی دیده نمی شود! این فضا به دلیل ارتفاعی که از سطح زمین دارد مستلزم نصب حفاظ نرده می باشد که انواع مدل نرده استیل بیشترین کاربرد را بدین منظور دارد.

نرده استیل بالکن و تراس

نرده استیل پنجره و حفاظ بانکی

حساسیت برای برقراری سطح امنیت در محیط هایی مانند بانک ها و بازشو های ساختمانی مانند پنجره ها، سبب طرح مدل های خاص از حفاظ نرده شده است، این اهمیت هم در کیفیت لوله و یراق و هم در نوع و مدل نصب آن لحاظ داده می شود.

نرده استیل پنجره و حفاظ بانکی

در این انواع نرده استیل که تعاریفی از آن جهت شناخت بیشتر مطرح شد، ارائه تنوع در رنگ و ایجاد طرح قوس دار به راحتی ممکن است.

برای اطلاع از قیمت نرده استیل توجه شما را به پست بعدی جلب می نمایید همچنین امکان ارتباط با مشاورین از طریق پل های ارتباطی زیر نیز جهت استعلام، اطلاع از شرایط و چگونگی خرید و نصب وجود دارد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.