فروش نرده استیل چوب راه پله طرحدار

نرده استیل چوب راه پله یکی از تنوعات انواع نرده استیل با ترکیب چوب و استیل است که فروش انواع طرحدار آن بیشتر مورد توجه در خرید است.

فروش نرده استیل چوب راه پله طرحدار

نرده استیل چوب راه پله ساخته شده از چوب و استیل برای حفاظ در راه پله می باشد و دارای تنوع بسیار به ویژه در انواع چوب است.
چوب با توجه به نوع ساختاری که دارد برای فرم دهی های متنوع و همچنین اعمال طرح های مختلف بسیار مناسب تر از استیل است و همین امر سبب شده که در صورت ترکیب در ساختار نرده استیل، زیبایی شفافیت استیل در کنار طرح های چوب، جلوه خاصی در نرده ممکن شود.
این طرح ها هم از نوع مدرن و هم از انواع کلاسیک می تواند باشد آن چه اهمیت دارد استفاده از کیفیت مناسب استیل و چوب در نرده می باشد تا ماندگاری آن بیشتر باشد.

نکته: چوب خاصیت رنگ پذیری را نیز دارد در نتیجه امکان تنوع در رنگ نیز در آن دیده می شود.

فروش نرده استیل چوب راه پله طرحدار

نرده استیل چوب راه پله

نرده استیل چوب راه پله که استفاده از آن برای انواع مدلهای نرده استیل عمودی یا حصاری سازگار می باشد با قیمت مناسب به شکل عمده یا خرد عرضه می شود.
راه پله همان طور که مستحضر می باشید از یک سمت یا هر دو سمت نیاز به حفاظ نرده استیل دارد.
این حفاظ اگر به صورت ساختاری از استیل چوب باشد یا به شکل عمودی در ارتفاع مشخص در کنار پله نصب می شود و یا به صورت هندریلی و در اتصال به دیوار به موازات راه پله، نصب می گردد. اجرای هر دو مدل طبق استاندارد ها از سوی مجموعه نرده آرکا ممکن است.

فروش نرده استیل چوب راه پله طرحدار

مزیت نرده های استیل چوبی

از مزیت نرده های استیل چوبی، زیبا جلوه دادن محیط و حس آرامشی است که چوب و رنگ طبیعی آن برای انسان دارد.
چوب و طراحی آن به نحوی است که با اتصالات استیلی به راحتی چفت می شود و هر گونه لق شدگی های احتمالی نیز که در انواع نرده ها وجود دارد در این مدل مشاهده نمی گردد.

قیمت نرده استیل چوب

قیمت نرده استیل چوب علاوه بر هزینه اجرایی که دارد شامل قطعات چوبی استفاده شده و همچنین استیل شامل لوله و یراق می باشد.
هزینه استیل را بیشتر از روی گرید و ضخامت آن تعیین می کنند و هزینه چوب را با توجه به جنس چوب استفاده شده همره با طرح خاص پیاده شده بر روی چوب.
این هزینه ها در هر متر طول برآورد شده و سپس در اختیار خریدار قرار می گیرد.

فروش نرده استیل چوب راه پله طرحدار

فروش نرده استیل چوب راه پله طرحدار

فروش نرده استیل چوب طرحدار برای تمام راه پله های داخلی ساختمان بسیار مناسب می باشد. طرحدار بودن این نرده ها که اغلب انواع کلاسیک و کاملا مفهومی را شامل می شود بر جلوه داخلی ساختمان می افزاید.
فروش عمده قطعات چوبی نرده استیل چوبی و همچنین اجزای استیلی آن از مجموعه نرده آرکا صورت می پذیرد.
لازم به ذکر است که فروش خرد (برای طبقات ساختمانی) نرده استیل چوبی که نیاز به نصب و اجرا نیز دارد بر عهده نمایندگی های مجموعه نرده آرکا در هر شهر و استانی است. با ما در ارتباط باشید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.