فروش نرده استیل کلاسیک

فروش نرده استیل کلاسیک یکی از متنوع ترین نوع فروش نرده استیل با توجه به تعدد طرح های آن می باشد و متناسب با کاربری های مختلف موجود در قالب پایه نرده هایی در ارتفاع معین تولید می شود.

فروش نرده استیل کلاسیک

فروش نرده استیل کلاسیک از نظر تنوعی که طرح های آن نسبت به دیگر انواع نرده استیل دارد در تعداد بالا انجام می گیرد. این طرح ها در مراکز تولیدی که کارگاه نام دارد بر روی لوله و پروفیل های استیلی در شکل های مختلف ایجاد شده که از آن جمله می توان به ایجاد طرح مات و یا براق بر روی بخشی از پایه نرده استیل اشاره نمود.

فروش نرده استیل کلاسیک

امکان چند تکه نمودن پایه نرده ها جهت ارائه طرح منتخب بر روی پایه نیز وجود دارد و از این طریق به سادگی می توان طرح کلاسیک نرده استیل را ارائه نمود بدین طریق که معمولا با استفاده از اتصالاتی در بخش مرکزی پایه، آن را به دو نیم یا سه، تفکیک نموده و بعد از اعمال طرح مورد نیاز اتصال بخش های جدا از هم شکل می گیرد.

فروش نرده استیل کلاسیک ویژه

برخی طرح ها در فروش نرده استیل کلاسیک مشاهده می شود که کاملا خاص و ویژه استفاده در اماکن بخصوصی از جمله هتل، رستوران ها و هر مکان مجلل دیگری است. این مدل نرده استیل کلاسیک ممکن است در ترکیب با شیشه، پلکسی و حتی چوب باشد.

فروش نرده استیل کلاسیک

فروش نرده استیل کلاسیک با قیمت مناسب

اگر به دنبال نرده ای به قیمت مناسب با طرح کلاسیک هستید این امکان نیز وجود دارد.
این مرکز فروش و نمایندگی به دلیل دارا بودن تنوع بالای محصولات نرده استیل در انواع پایه از نوع وارداتی و ایرانی، بیشترین سطح تنوع را برخوردار است.
البته با ترفند هایی که در مرحله اجرا و نصب نیز عملی می شود به راحتی می توان با قیمت بسیار مناسب تری این دست از نرده ها را خریداری نمود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.