فروش نرده استیل ۳ خط

فروش نرده استیل ۳ خط برای پله، بالکن و پنجره که اجرای آن در هر سه مورد متفاوت و طبق اصول خاص انجام می گیرد با خدمات مشاوره ای و اجرایی از مجموعه نرده آرکا همراه شد.

فروش نرده استیل ۳ خط

فروش نرده استیل ۳ خط به عنوان یکی از پررقابت ترین مدلهای نرده استیل برای بخش های مختلف ساختمانی مناسب می باشد. نرده استیل ۳ خط یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین مدل نرده استیل است که با طرح های متفاوتی امروزه خریداری شده و نصب می شود.

ارتفاع این نرده استیل به دلیل تعداد کم خطوط افقی (لوله استیل به تعداد ۳ ردیف) معمولا کمتر می باشد و دلیل اصلی آن را در نزدیک شدن خطوط افقی به یکدیگر و کمتر شدن فاصله بین آن بیان می شود.

بنابراین از آن جا که ارتفاع استاندارد برای هر حفاظ یا نرده حدود ۷۵ تا ۸۰ سانتی متری می باشد لازم است برای اجرای این مدل نرده بر اساس استاندارد ها و ضوابط آتش نشانی، در اطراف پله یا بالکن و تراس، سکویی به ارتفاع و در تراز مشخص (از تفاوت بین ارتفاع استاندارد و ارتفاع نرده سه خط محاسبه می شود) از جنس مصالح ساختمانی و مقاوم کار شود.

فروش نرده استیل ۳ خط

فروش نرده استیل ۳ خط مدرن

فروش نرده استیل ۳ خط مدرن دارای اجزا و اتصالات معمولا متفاوت تری نسبت به انواع ساده نرده استیل می باشد.
در خرید نرده استیل مدرن لازم است ابتدا به کیفیت لوله ها که بایستی در ضخامت های حداقل ۰.۹ باشد دقیق بود و از سویی به سطح مقاومت اتصالات. اتصالات نرده استیل در نرده استیل شیشه خور مدرن، از انواع وارداتی استفاده می شود که قدرت نگهداری شیشه در کنار استیل را برخوردار است البته یراق تولید شده در داخل کشور نیز این توانایی را برخوردارند.

فروش نرده استیل ۳ خط

فروش نرده استیل ۳ خط کلاسیک

فروش نرده استیل ۳ خط کلاسیک نیز با استفاده از پایه نرده ها و هندریل طرح دار ممکن است. این طرح بر روی مدل سه خط نرده استیل می تواند از سوی خریدار نیز مطرح شود و فروشنده موظف به اجرایی نمودن آن می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.