فروش ویژه نرده استیل پله گردون

فروش ویژه نرده استیل پله گردون در این مرکز با نرخ تولیدی صورت می گیرد. چالش اصلی در این میان انتخاب بهترین نرده متناسب با نوع راه پله و ویژگی های مکان نصب آن است. در این مقاله به برخی از نکات مهم برای خرید و داشتن بهترین نوع این محصولات خواهیم پرداخت.

فروش ویژه نرده استیل پله گردون

خاصیت های نرده استیل پله خوب

خاصیت های نرده استیل پله خوب

نرده ها از نظر جنس بدنه انواع مختلفی را شامل می شوند. مدل های فلزی، آلومینیومی، استیل، شیشه ای و تلفیقی از آلومینیوم و شیشه یا چوب نمونه های از این محصول به شمار می آیند.
در این میان یکی از پرکاربردی ترین آنها مدل های ساخته شده از جنس استیل هستند که می توانند به تنهایی یا به صورت ترکیبی با شیشه و چوب برای نقاط مختلف مانند راه پله، بالکن، تراس و … مورد استفاده قرار گیرند.
در تولید نرده های استیل از مواد اولیه ضد زنگ استفاده می شود که همین امر موجب مقاومت این محصولات در برابر عوامل محیطی می شوند. برخی از مهمترین ویژگی ها و خاصیت نرده استیل در برابر دیگر مدل های موجود در بازار عبارتند از:

  • مقاومت در برابر ضربه و فشار
  • مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • شکل ظاهری براق و زیبا
  • عدم نیاز به محافظت و تمیز کردن مداوم
  • عمر مفید بالا و نصب بسیار آسان و راحت

این محصولات بر اساس مکان استفاده به مدل هایی مانند نرده استیل بالکن، راه پله، فضای باز، پنجره، استخر و … دسته بندی می شوند. در یک تقسیم بندی دیگر انواع نرده استیل بر حسب مدل به انواع نرده های 3، 4 و 6 خط، مدل های حصاری، فانتزی و پروفیل تقسیم می شوند.

استعلام قیمت نرده استیل پله گردون

استعلام قیمت نرده استیل پله گردون امروزه به علت طراحی خانه های مسکونی و اداری به صورت دوبلکس استفاده از نرده در راه پله ها امری ضروری است. برای این امر می توانید مدل های مختلف نرده بر حسب جنس را انتخاب کنید. با این حال پیشنهاد ما بکارگیری نرده های استیل ضد زنگ است. به ویژه اگر در خانه کودک کم سن و سال دارید، جهت حفاظت از آن می توانید این محصول را بکار گیرد. عدم وجود لبه های تیز، لیز نبودن، پایه های مقاوم نسبت به فشار و زیبایی ظاهری مزیت های آن نسبت به مدل های دیگر هستند.
در بازار تنوع انواع نرده استیل بسیار زیاد بوده به همین علت قبل از خرید استعلام قیمت نرده امری الزامی است. چرا که وزن پروفیل ها، متراژ نرده، قطعات مورد نیاز برای نصب و هزینه های نصب و خدمات در کنار مدت زمان کار انجام شده در تعیین قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار هستند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.