فروش و نصب نرده استیل بالکنی

فروش و نصب نرده استیل بالکنی در مجموعه نرده آرکا به انجام می رسد که شامل عرضه لوازم نرده استیل و اجرای انواع مدل از آن است. نرده استیل بالکنی برای بالکن و تراس کاربرد دارد.

فروش و نصب نرده استیل بالکنی

فروش و نصب نرده استیل بالکنی در مجموعه نرده آرکا مشمول عرضه لوازم نرده استیل هم جهت اجرا در بالکن و تراس می باشد و هم به منظور استفاده در راه پله، پنجره و … .
می دانیم که، در امر فروش، قیمت و تاثیر آن برای خرید بسیار حائز اهمیت برای خریدار است و این مرکز همواره بر آن بوده تا مناسب ترین کیفیت را با شرایط مناسب قیمتی ارائه نماید. قیمت نرده استیل برای بالکن و تراس به دلایل مختلفی از جمله کاربردی بودن انواع مدل ۳ یا ۴ خط، ارزان تر از نرده راه پله می باشد.

فروش و نصب نرده استیل بالکنی

کسانی که در این زمینه از تخصص و تبحر کافی برخوردا هستند تصدیق می کنند که اجرای نرده برای بالکن نسبت به اجرای همان مدل در راه پله به زمان کمتری نیاز دارد.
دلیل اختلاف زمانی در نصب نرده استیل بالکنی بیشتر مربوط به سوراخ کاری هایی است که برای محکم شدن پایه نرده انجام می گیرد، در راه پله ها این مهم بر روی کف پله سنگی صورت می پذیرد اما در بالکن بر روی بتن و مصالح ساختمانی!

فروش و نصب نرده استیل بالکنی

فروش و نصب نرده استیل بالکنی برای ساختمان

فروش و نصب نرده استیل بالکنی برای هر ساختمان واجد شرایط ممکن است.
بالکن در هر ساختمانی نیاز به نرده دارد چه زمانی که از آن استفاده های دیگری می شود و چه هنگامی که صرفا وجود آن محلی برای ورود روشنایی و هوا به داخل ساختمان است!

طریقه اجرا به ۲ شیوه ممکن است:

شیوه نخست زمانی می باشد که بخشی از لبه های بالکن توسط مصالحی مانند بتن و … ارتفاع گرفته و در تراز بالا تری نسبت به کف بالکن قرار می گیرد و به عنوان حفاظ عمل می کند.
در این مدل از بالکن ها نیاز به نصب نرده استیل در ارتفاع کم هستیم.
شیوه دوم زمانی است که دور تا دور بالکن آزاد بوده و هیچ اقدامی برای ایجاد حفاظ نرده آن مدنظر قرار نگرفته است.
در این مدل نیز لازم است تا در ارتفاع مشخص، معمولا بین ۸۰ الی ۱۲۰ سانتی متری و حتی بیشتر، از انواع نرده استیل به عنوان حفاظ استفاده گردد.

فروش و نصب نرده استیل بالکنی

فروش نرده استیل بالکنی + مشخصات

یکی از مشخصات فروش نرده استیل بالکنی نگیر بودن آن است که به عنوان مهمترین ویژگی در استیل شناخته شده و همچنین برخورداری آن از رنگ سیلور یا طلایی براق و شفاف می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.