فروش و نصب نرده استیل دکوراتیو

فروش و نصب نرده استیل دکوراتیو به طور کل شامل ۲ مرحله مجزا از هم می باشد که در نخستین گام، فروش نرده استیل مطابق با استاندارد انجام می گیرد و گام بعدی نصب نرده استیل با توجه به مدل و طرح منتخب از سوی کارفرما است.

فروش و نصب نرده استیل دکوراتیو

فروش و نصب نرده استیل دکوراتیو یا هر طرح دیگری از نرده ها شامل ۲ بخش اصلی و البته مجزا از هم می باشد که توسط کارشناسان مرتبط با آن بخش، کار انجام می شود.

  1. مرحله فروش نرده استیل یک پروسه طولانی و معمولا در بازه حدود ۱ الی ۷ روزه (برای متراژ کار های بالای ۴۰ متر) ممکن است برای این که، مدت زمان کافی و لازم برای انتخاب مدل و طرح نرده استیل، اندازه گیری، برآورد جنس و هزینه و همچنین چگونگی و روند پرداخت مبلغ بیانه، مبلغ نهایی مشخص گردد.
  2. مرحله نصب نرده استیل دارای پروسه کوتاه مدت است و معمولا از چند ساعت تا چند روز یا شاید چندین هفته (برای متراژ کار های بالای ۵۰ متر) به طول می انجامد که تعیین آن بر اساس متراژ کار و همچنین نوع مدل نرده استیل است.

نرده استیل دکوراتیو که یکی از انواع نرده استیل مورد علاقه در خرید می باشد نیز شامل هر دو مرحله بالا می شود. برای محاسبه دقیق از هزینه ها و زمان اجرا یکار لازم است با مشاورین مرکز در ارتباط باشید.

فروش و نصب نرده استیل دکوراتیو

مزایای فروش و نصب نرده استیل دکوراتیو

مزایای نرده های استیل دکوراتیو این است که کاملا مناسب برای محیط و انسان و سلامتی وی می باشد این مهم با توجه به طرح و مدلی که برای آن در نظر گرفته می شود ممکن است، زیرا دارای گوشه های گرد و ملایمی از نظر فرم می باشد.

فروش و نصب نرده استیل دکوراتیو در تهران

فروش و نصب نرده استیل دکوراتیو چندان تفاوتی را با دیگر انواع نرده های استیل ندارد. تفاوت بین گروه های مختلف نرده در انتخاب جنس (استیل، آلومینیوم، آهن و …) و همچنین مدل آن می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.