فروش و نصب نرده استیل ضد زنگ

فروش و نصب نرده استیل ضد زنگ آن دسته از نرده های استیل با آلیاژ ۳۰۴ را شامل می باشد که در مجموعه نرده آرکا جهت عرضه موجود است، احتمال ایجاد خش و یا ساییدگی هنگام اجرا در این نرده ها صفر بوده و هرگز دچار زنگ زدگی بر اثر شستشو با آب نمی شود.

فروش و نصب نرده استیل ضد زنگ

فروش و نصب نرده استیل ضد زنگ با آلیاژ ۳۰۴ در نرده های استیل ممکن است. این آلیاژ مزایایی را برای استیل دارد که همین امر سبب کاربردی شدن استیل در بخش های متعدد می شود. البته تفاوتی در اجرا و فروش انواع ۲۰۱ و ۳۰۴ استیل وجود ندارد اما برخورداری آلیاژ ۳۰۴ از مزایای مختلف نسبت به نوع ۲۰۱ بسیار بیشتر است.
در زمان نصب و اجرا ممکن است لوازم کاری توسط نصاب به نحوی هر چند بسیار کم، موجب ایجاد خش و ساییدگی در بخشی از فلز شود اما این امکان برای انواع نرده استیل ضد زنگ وجود ندارد زیرا ساختار استیل به گونه ای است که در برابر هر نوع سایشی مقاوم عمل می کند!

نکته: یکی از دلایل عدم استفاده از نرده های آلومینیومی، عدم مقاومت این فلز در برابر چنین مسائلی ( خش و ساییدگی) است.

فروش و نصب نرده استیل ضد زنگ

فروش و نصب نرده استیل ضد زنگ

بیشترین فروش و نصب نرده استیل ضد زنگ برای استفاده در حفاظ بانکی، بالکن و درصد کمی نیز در راه پله ها در مدلهای مختلف می باشد.
ضد زنگ بودن نرده استیل به افزایش ضخامت و قطر لوله در نرده نیست این شاخصه یا ویژگی مربوط به آلیاژ نرده استیل می باشد که سطح مقاومت فلز را در برابر شرایطی بالا می برد.

فروش و نصب نرده استیل ضد زنگ

فروش نرده استیل ضد زنگ

فروش نرده استیل ضد زنگ از انواع لوله و یراق مربوط به جا و مکان خاصی نیست فقط به غیر از اماکن صنعتی، کاربرد آن به عنوان نرده و حفاظ برای هر محیطی تعریف شده است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.