قیمت تولیدی نرده استیل بالکن

نرده استیل بالکن در تولیدی انواع یراق نرده استیل از اتصال لوله و این اتصالات ایجاد می شود. قیمت نرده استیل بالکن براساس مدل و طرح از تنوع لازم برخوردار است.

قیمت تولیدی نرده استیل بالکن

نرده استیل بالکن از اتصال بین لوله و یراق چه به صورت پیچ و پرچ و چه به حالت جوش در انواع مدلهای نرده استیل ایجاد می شود.
این نرده ها با کمک لوله های بخش گارد نرده مانع از سقوط اجسام یا اشیاء و انسان می شود و از همین رو با توجه به ارتفاعی که در بالکن ها اعمال می شود وجود آن برای هر ساختمان دارای بالکن، ضروری است.
بالکن ها با ابعاد کوچک اما کاربردی یکی از بخش های ساختمانی برای ورود نور نیز محسوب می شود بنابراین از جمله کاربرد نرده های استیل ساطع کردن نور می باشد.

ویژگی های نرده استیل بالکن

از ویژگی های نرده استیل بالکن به موارد زیر اشاره می شود:

  • مدلهای متنوع
  • یکنواختی با نمای ساختمان
  • انعکاس کننده نور به داخل ساختمان به خاطره براقیت سطحی
  • زیبایی منحصربفرد
  • و …

قیمت تولیدی نرده استیل بالکن

انواع مدل نرده استیل بالکن

انواع مدل نرده استیل بالکن به نوع استفاده و چگونگی بهره مندی از لوله و یراق موجود از نرده های استیل بستگی دارد.
در برخی مدل ها ممکن است از فرم های پیچی برای لوله استفاده شود، همچنین امکان استفاده از پایه نرده های آماده در بخش گارد نرده نیز با انواع طرح و شکل وجود دارد.
گاهی مدل نرده بصوره افقی اجرا می شود و گاهی عمودی!
آن چه اهمیت پیدا می کند وجود این همه تنوع از نرده های استیل است که با هر سلیقه ای تطابق داشته و به جهت قیمت های مناسبی که برخوردار است خریداری می شود.

قیمت تولیدی نرده استیل بالکن

فروش نرده استیل بالکن

فروش نرده استیل بالکن با محاسبه کلی و براساس متر طول از هر مدل و طرح انجام می شود البته در صورتی که فروش نرده استیل به همراه نصب و برای انجام پروژه های ساختمانی یا شهری محدود باشد!
زمانی که فروش به صورت عمده یا حتی تناژی انجام می گیرد برآورد یراق و لوله ها به صورت جدا صورت می پذیرد و با قیمت های مناسب در اختیار همکاران محترم قرار می گیرد.

قیمت تولیدی نرده استیل بالکن

قیمت تولیدی نرده استیل بالکن که مربوط به یراق آلات تولید شده است نسبت به میزان سفارش و گرید و همچنین سبک و سنگینی آن برآورد می گردد.
نرده های استیل با وجود اتصالات محکم و مقاوم می تواند دوام و پایداری زیادی داشته باشد و مانع از لق و شل شدگی اجزا در محل گردد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.