قیمت خرید نرده استیل بالکن

به چه علتی برای بالکن نرده هایی از جنس استیل مناسب تر می باشند؟ در ایران قیمت خرید انواع نرده استیل تولید داخل با نمونه های خارجی تا چه اندازه متفاوت است؟
نرده استیل به علت ویژگی های خاصی که دارد برای محیط رو باز و محل های پر تردد بسیار مناسب می باشند، به همین علت در ساختمان ها و پاساژهای عمومی که رفت و آمد بسیار زیاد است انواع نرده استیل را نصب می کنند.
نرده استیل به علت مقاومتی که در برابر عوامل محیطی دارد گزینه بسیار مناسبی برای بالکن می باشد، از سوی تنوع در طرح و رنگ دلیل دیگری جهت انتخاب این نرده ها می باشند.

کارکرد نرده استیل بالکن

نرده های استیل که برای بالکن (Balcony Railing) کاربرد دارند معمولا به صورت چهارچوب هایی بسته ساخته می شوند به صورتی که دیواره ی این چهارچوب ها به جای ورق های یکپارچه از نرده های شکیل و زیبای استیل ساخته شده است. ارتفاع این حفاظ بیشتر از 110 سانتیمتر نیست و نرده های به کار رفته یا به اصطلاح گاردهای حفاظ به صورت عمودی کار گذاشته شده اند. در صورتی که گاردها به جای اینکه عمودی اجرا شوند، افقی نصب شده باشند نباید فاصله ی آن ها از همدیگر بیشتر از 15 سانتی متر باشد.

انواع آلیاژ نرده استیل

در ساخت نرده استیل بالکن از انواع لوله با آلیاژهای متفاوت استفاده می کنند اما بهترین نوع نرده استیل از نوع آلیاژ 304 و 316 می باشند. در ایران لوله استیل 304 ساخت کشور تایوان، لوله نرده استیل چینی و کره ای از پرفروش ترین نوع لوله ها برای نرده می باشند. همانگونه که می دانید نرده های وارداتی به ویژه لوله های ساخت کشور تایوان به علت آلیاژ بالای لوله ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و اکثر خریداران با وجود قیمت بالاتر ترجیح می دهند که نمونه های خارجی را خریداری نمایند زیرا به مرور زمان این کیفیت است که بر قیمت ارجحیت پیدا خواهد کرد.
از مهمترین مزایای نرده های استیل علاوه بر زیبایی آنها، تفاوت مهم آن ها نسبت به نرده های آهنی است یعنی با گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض هوا و رطوبت زنگ نمی زنند و به همین دلیل مناسب نصب در محیط های بیرونی هستند.
مبنای محاسبه نرده استیل بر حسب متر طول است،در حالی که همین نرده ها هنگامی که در چهارچوبی معین به صورت حفاظ ساخته شوند، مبنای محاسبه آنها متر مربع است.
قیمت نرده استیل با توجه به متراژ کار انجام شده، برنده میله ها و پروفیل های کار شده، مقدار یراق آلات و اتصالات به کار رفته در هنگام نصب و دیگر هزینه های جانبی متفاوت است اما خرید نرده استیل از نمایندگی های فروش می تواند مقرون به صرفه ترین راه به ویژه از نظر کیفیت باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.