قیمت خرید نرده استیل خم

نرده استیل خم که قیمت خرید آن براساس زاویه خم و همچنین ضخامت لوله نرده استیل محاسبه می شود برای طرح و مدلهای نرده استیل مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید نرده استیل خم

نرده استیل خم دارای زاویه های مختلف در هنگام اجرا می باشد گاهی ممکن است حتی نسبت به خم لوله نرده استیل به صورت دایره ای نیز اقدام شود که البته این طرح و مدل ها بستگی به مکان و طراحی صورت گرفته دارد.

نرده استیل خم

در اجرای این نرده ها اصلی که باید رعایت شود استفاده از لوله با ضخامت های بالای ۱ می باشد تا بدین طریق در حین اجرا با موارد غیر منتظره ای چون شکستگی لوله یا قر رفتگی آن مواجه نشویم!
برای این منظور قیمت نیز تحت تاثیر این پارامتر ها قرار گرفته و روند افزایشی به خود می گیرد.

البته نباید فراموش کرد که با وجود هزینه و زحمت فراوانی که این طرح ها دارند از زیبایی فوق العاده نیز برخوردار می باشد یعنی تنها استفاده از چنین طرحی برای نرده استیل در یک فضای بسیار بزرگ به خودی خود می تواند بر جذابیت محیط بیفزاید.

این نرده ها عموما برای دوبلکس و راه پله ها مورد استفاده می باشد و کمتر در نرده استیل بالکن یا تراس از این مدل ها استفاده می شود.
نرده استیل خم نیاز به کیفیت مناسب از استیل دارد تا هر طرحی توسط نیرو های و دستگاه خم بر روی آن ارائه گردد.

قیمت خرید نرده استیل خم

نرده استیل خم دو طرفه

نرده استیل خم دو طرفه یعنی راه پله ای که از ۲ سمت نیاز به اجرای خم کاری بر روی نرده را دارد و با کمک دستگاه خم این امکان برای لوله های مختلف (لوله مربوط به بخش هندریل و لوله های مربوط به قسمت گارد نرده استیل) ساختار نرده صورت می گیرد.
خم در هر لوله به صورت تکی و براساس اندازه گیری هایی که از مکان انجام شده صورت می پذیرد تا در هنگام نصب دقیقا و کاملا در محل خود چفت شود.
مهم این نیست که چه تعداد خم در یک نرده وجود دارد مهم آن است که نصب نرده استیل به دست کاربلد و افراد ماهر سپرده شود تا اجرای آن را طبق اصول استاندارد و دقیق به پایان برساند.
مجموعه نرده آرکا این افراد را در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد.

قیمت خرید نرده استیل خم

روش خم کردن نرده استیل

روش خم کردن نرده استیل با دست ممکن نیست این فرآیند تحت فشار و گرما و توسط دستگاه های مخصوص لوله خم کن که این موارد در آن امکان تنظیم دارد انجام می گیرد.
دستگاه ها معمولا دست صنعت گران و شرکت ها بوده و در هنگام اجرا برای استفاده به محل و مکان مربوطه ارسال می شود.

قیمت خرید نرده استیل خم

قیمت خرید نرده استیل خم به دلیل زمان و هزینه ای که دارد برای خریدار نیز با تقریبا گران تمام می شود.
منظور از گران بودن، نسبت به مدلهای دیگر نرده ها است! این نرده ها زیبایی تحسین برانگیزی دارند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.