قیمت خرید نرده استیل 3 خط ساختمانی

نرده استیل به دلیل زیبایی و استحکام بی نظیر خود بیشترین مصرف را در بین انواع نرده به خود اختصاص داده است. قیمت خرید نرده استیل 3 خط ساختمانی به صورت متری محاسبه شده که بسیار مناسب و ارزان می باشد.

قیمت خرید نرده استیل 3 خط ساختمانی

تفاوت نرده استیل 3 خط و 5 خط

تفاوت نرده استیل 3 خط و 5 خط

نرده استیل از نظر خط ترانزیت دارای تنوع و تفاوت است. خط ترانزیت به میله های افقی در نرده گفته می شود که اندازه و سایز کوچک تری نسبت به میله عمودی آن دارد. در این میان می توان گفت نرده های 3 خط و 5 خط بیشترین کاربرد و مصرف دارند که بستگی به نوع مکانی که از آنها استفاده می شود نصب می شوند.

این دو نرده با یکدیگر تفاوت های بارزی دارند. بارزترین تفاوت بین این نرده ها تعداد خطوط است که هر چه تعداد این خط ها بیشتر باشد استحکام آن نیز بیشتر می باشد؛ بنابراین می توان گفت که نرده 5 خط  از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار است. همچنین تعداد بالای خطوط می تواند زیبایی این محصول را دو چندان کند. 

موارد مصرف انواع نرده استیل برای نصب در راه پله و پاگرد ها می باشد که به عنوان یک حفاظ عمل می کند و ایمنی این مناطق را بالا می برد. نرده ها به صورت متری ارزیابی می شوند و معمولا برای هر طبقه 3 الی 6 متر نرده لازم می باشد.

فروش ارزان انواع نرده استیل

فروش ارزان انواع نرده استیل فروش ارزان نرده استیل در انواع مختلف در متراژ بالا امکان پذیر می باشد. خریداران می توانند با محاسبه متراژ این محصول به خرید و تهیه آن پرداخته و در صورت خرید عمده از قیمت های بسیار ارزان تری برخوردار شوند. البته ناگفته نماند نرده های استیل در بین دیگر نرده ها مانند نرده های فلزی از قیمت کمتری برخوردار می باشد. 

همین عوامل به همراه مقاومت و استحکام بالا موجب شده تا فروش نرده های استیل افزایش یابد و در زمان کوتاه جایگزین دیگر محصولات مشابه شود. این محصول از نظر خطوط ترانزیت، رنگ، کاربرد، طرح و مدل دارای تنوع بسیار زیادی است که انتخابات زیادی را پیش روی خریداران گذاشته است. 

بهترین و مرغوب ترین محصولات از برندهای مطرح در داخل و خارج از کشور در این مجموعه گردآوری شده و جهت سفارشات عمده و کلی به خریداران در اقصی نقاط کشور عرضه و ارائه می شود. فروش این محصول به صوت متری است و افراد خریدار توجه داشته باشند مطابق با نیاز خود و به صورت کاملا دقیق متراژ خود را اندازه گیری کنند و سپس اقدام به خرید آن نمایند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.