قیمت روز حفاظ و نرده استیل بانکی

چرا اغلب حفاظ ها و نرده های بانکی را از جنس استیل می سازند؟ مزیت استفاده از این مدل نرده در مکان های عمومی نسبت به دیگر نرده ها چیست؟
نرده از جنس استیل دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به دیگر نرده ها مانند نرده فرفورژه یا نرده های آهنی ساده و آلومینیوم می باشند و از این انواع مدل های آن را در بسیاری از مکان های عمومی به ویژه بانک ها بکار می برند. تولید این نرده ها در شرکت های ایرانی صورت می گیرد و از قیمت مناسبی برخوردار می باشند اما به جز مبحث قیمت، زیبایی و کارآیی این نوع نرده جهت استفاده در بانک ها و اداره های دولتی بسیار زیاد است.

مزیت نرده استیل بانکی

در بانک ها و ساختمان های اداری که پر رفت و آمد می باشند، معمولا از انواع طرح و رنگ نرده و حفاظ استیل استفاده می کنند که از مهمترین دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره نمو:

  • شکل ظاهری نرده ها که براق و زیبا می باشند
  • عدم نیاز به رنگ کاری نرده و تمیزکاری مداوم
  • طول عمر بالا و عدم زنگ زدگی و خوردگی نرده استیل در محیط های مرطوب
  • دوام و استحکام مناسب نسبت به هرگونه ضربه
  • نصب آسان و تولید انواع قطعات در کارخانجات داخلی
  • قیمت مناسب در کنار بازدهی مناسب که برای شرکت های دولتی انتخاب بهتری خواهد بود.
از آنجا که موسسات و شرکت ها به دنبال انتخاب و خرید کم هزینه ترین قطعات برای بکارگیری در محیط کاری خود می باشند نرده استیل بانکی برای آنها بسیار مناسب خواهد بود زیرا با توجه به موارد بالا به راحتی برای مدت زمان طولانی بدون کوچکترین نیازی به تعمیر قابل استفاده می باشند.

قیمت قطعات نرده استیل در بازار

از آنجایی که تمام قطعات و یراق آلات نرده استیل حفاظ در داخل تولید می شوند، قیمت نرده استیل نیز مناسب می باشد، به ویژه اگر از نمایندگی های فروش معتبر تهیه و به وسیله نصاب های حرفه ای نمایندگی ها نیز نصب شوند.
جهت اطلاع از قیمت روز انواع قطعات و لوله های نرده استیل در بازار می توانید با نمایندگی های مجاز و عرضه کننده قطعات نرده استیل در تماس باشید و جهت مشاوره و انتخاب بهترین نرده برای مکان های متفاوت از تجربیات و دانش آنها بهره ببرید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.