قیمت روز نرده استیل دیواری

نرده استیل دیواری با قیمت روز جهت عرضه استعلام می شود این نرده ها که به دیوار متصل می گردد دارای کمترین میزان یراق آلات نرده استیل می باشد.

قیمت روز نرده استیل دیواری

نرده استیل دیواری روشی و مدل از نرده است که دقیقا نقش نرده را ایفا می کند و صرفا بخش هندریل در آن کاربرد دارد چون بدون پایه است و اتصال آن به دیوار صورت می گیرد.
این نرده ها در محیط هایی که کودکان و افراد سالمند یا بیمار بیشتر تردد دارند مورد استفاده بوده و در واقع یکی از اصلی ترین اجزا برای این محیط ها و اماکن می باشد.
قیمت مناسب در این نرده ها آن را به نرده ای با قابلیت های مختلف تبدیل نموده که در اغلب مکان ها نصب آن صورت می گیرد از جمله پارک، بیمارستان، مهد های کودک و … .

نرده استیل دیواری

نرده استیل دیواری با ساختاری از لوله های افقی یا مورب نصب شده بر روی دیوار می باشد که با عنوان هندریل نیز شناخته شده است.
در این نرده ها اتصالات اصلی ترین بخش نرده می باشد چرا که در صورت عدم کیفیت مناسب امکان لق شدگی و افتادن لوله هندریل از محل اتصال وجود دارد.
این اتصالات با هماهنگی همه اجزا در دیوار محکم می ماند و در صورت وجود مشکل در بخشی، موارد دیگر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد بنابراین کیفیت مناسب یراق آلات بسیار اهمیت دارد.

قیمت روز نرده استیل دیواری

کاربرد نرده استیل دیواری

کاربرد نرده استیل دیواری را در هر بخش و جزئی از ساختمان یا محیط می توان تعریف نمود چرا که هم اشغال فضا در اجرای آن، کمتر است و هم هزینه های پایین تری دارد و از طرفی دارای مقاوم و مناسب از دیگر جهات می باشد.
نرده استیل دیواری عمدتا در استخر ها و … در بیمارستان ها و همچنین در اطراف راه پله ساختمان های مسکونی کاربرد دارد.

قیمت روز نرده استیل دیواری

روش اجرای نرده استیل دیواری

روش اجرای نرده استیل دیواری بسیار آسان و بدون نیاز به دستگاه یا وسایل و ادوات لازم است.
در این نرده ها از طریق سوراخ کاری هایی که در دیوار ایجاد می شود توسط پیچ و پرچ و یراق آلات موجود برای این کار لوله ها به دیوار متصل می شود.
این اتصال نه به صورت مستقیم بلکه از طریق اتصالات به دیوار وصل می شود و همین امر هم بر زیبایی کار می افزاید و هم استحکام کار را بالا می برد.

قیمت روز نرده استیل دیواری

قیمت روز نرده استیل دیواری نسبت به کیفیتی که در لوله و یراق استفاده شده و همچنین شرایطی که در نصب مهیا است ارائه می شود. گاهی به دلایل مختلف ایجاد سوراخ کاری در دیوار مشکل می شود و نیاز به تخصص و تبحر لازم در این امر دارد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.