قیمت عمده نرده استیل 201

قیمت نرده استیل 201 که از واردات عمده به کشور توسط این مجموعه می باشد در یکی از مناسب ترین شرایط به صورت عمده عرضه می گردد.

قیمت عمده نرده استیل 201

قیمت نرده استیل 201 با تمام فراز و نشیب هایی که داشته در طی ماه های اخیر با کاهش قیمت و در نهایت با ثبات همراه شد که این موضوع تاثیر روانی زیادی در خرید نرده استیل به صورت عمده و خرد داشته است.
کاهش قیمت نرده استیل سبب شده هم فروشندگان به خرید انواع مدل و کیفیت نرده استیل با گرید 201 و 304 برای مغازه خود روی آورند و هم مشتریان متعدد برای خرید و نصب آن در محل زندگی، کار و … اقدام نمایند!
نرده استیل با هر گریدی که به فروش برسد قیمت مشخص خود را دارد گاهی این قیمت ها توسط برخی عرضه دهندگان آن، کم و بیش می شود

اما ثبات قیمت توسط مراکز معتبر فروش عمده و خرد نرده استیل، از ثبات لازم همراه بوده و در نازل ترین قیمت ها به فروش می رسد.
نرده استیل 201 ممکن است در انواع مختلفی با وزن های متفاوت عرضه شود قیمت مناسب تمام اقلام نرده استیل 201 در ضخامت و وزن های مختلف را شامل می باشد.

قیمت عمده نرده استیل 201

انواع نرده استیل تولیدی در ایران

انواع نرده استیل تولید شده در ایران که هم شامل بر لوله نرده استیل و هم شامل بر انواع نرده استیل در قطعات و اتصالات می شود متنوع است اما کیفیت مناسب در حال حاضر شامل اتصالات نرده استیل می باشد.
انواع، صرفا در رنگ و طرح خلاصه نمی شود بلکه ضخامت و همچنین قطر لوله و یراق آلات نیز در ایجاد تنوع نقش مهمی دارند.

تفاوت نرده استیل 201 با نرده استیل 304

تفاوت نرده استیل 201 با نرده استیل گرید 304 در کیفیت آن برای مقابله با هوای شرجی می باشد. این تفاوت ها حاکی از آن است که سطح مقاومت در گرید 201 ضعیف تر بوده زیرا آهن کاربردی در فلز استیل بیشتر است!
این امر محتمل بر بالا رفتن درصد زنگ زدگی در فلز استیل می باشد و برای جلوگیری از این عمل برخی فلزات را در سطح بالا نگه می دارند از جمله کروم و میزان را کاهش می دهند که نتیجه آن تولید استیل گرید 304 است!
حال این فلز مقاومت لازم را برای کاربرد متفاوت و بدون حد و مرز استیل هموار می سازد حتی برای کنار استخر، دریا و ….

قیمت عمده نرده استیل 201

کیفیت نرده استیل 201

کیفیت را در نرده استیل گرید 201 اجزای سازنده و تشکیل دهنده آن که شامل چندین عنصر می باشد تعیین می کند زیرا استیل فلزی فرآوری شده می باشد بنابراین نوع آلیاژ ها در آن نقش تعیین کننده ای در چگونگی و سطح کیفی استیل دارد.
این گرید از نظر کیفیت در سطح متوسط و زیر متوسط (در برخی مواقع) قرار دارد. از جنس متوسط آن می توان در راه پله های مسقف استفاده نمود و مشکلی پیش نمیاید اما از کاربرد این نرده ها برای فضای آزاد به شدت پرهیز می شود.

قیمت نرده استیل 201

قیمت را که کارشناسان براساس مدل نیز تعیین می کنند در انواع گرید 201 بسیار مناسب تر و حتی پایین تر نیز است و جزء نازل ترین قیمت ها در خرید نرده استیل می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.