قیمت فروش جدید نرده استیل درب

قیمت فروش نرده استیل جدید درب و پنجره که به عنوان ورودی های ساختمان همواره بر میزان کیفیت استیل و شرایط نصب آن از سوی سازمان های مختلف آتشنشانی و نظام مهندسی تاکید می شود در انواع مختلف از این مرکز استعلام می گردد.

حفظ امنیت ساختمان و ساکنین آن با میزان اهمیتی که به ورودی های آن از جوانب مختلف داده می شود تعیین می گردد و بخش اعظم این امر در انتخاب نوع حفاظ نرده برای این بخش از ساختمان است.

طی سال های اخیر با توجه به شناخته تر شدن هر چه بیشتر استیل در بین عموم و پی بردن به قابلیت ها و پتانسل موجود این فلز، انواع لوله و اتصالات استیلی به عنوان حفاظ نرده استیل برای استفاده در درب و پنجره مطرح شد که با ارائه مدلهای خاص در حین نصب و اجرا و همچنین نوع جوش کاربردی جهت اتصال بین لوازم، سال هاست که این نرده به یکی از مقاوم ترین نرده ها مبدل شده است و نمونه های مختلفی از آن برای اماکن مختلف از جمله بانک ها نیز اجرایی می گردد.

از جمله مشخصه های آن، استفاده از گرید 304 در انواع لوله و یراق آلات و همچنین به کار بردن جوش آرگون برای متصل شدن این لوازم و قطعات به یکدیگر، برای پیاده شدن انواع مدلهای حفاظ بانکی است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.