قیمت لوازم نرده استیل دکوراتیو

لوازم نرده استیل دکوراتیو برخلاف دیگر انواع نرده استیل دارای قیمت هایی مجزا می باشد زیرا در ترکیب و ساخت آن کیفیت بسیار مناسب و طراحی ویژه تری به کار می رود و جزء نرده های تقریبا لوکس محسوب می شود.

قیمت لوازم نرده استیل دکوراتیو

لوازم نرده استیل دکوراتیو را در عرضه و فروش با توجه به مشخصه ها و مواردی که از سوی مشتری اعلام می شود ارائه می گردد. این لوازم گاهی در قیمت های بالا و گاهی مناسب بوده که البته دلیل اصلی آن را در جنس و طراحی نرده استیل می توان بررسی نمود.
این نرده ها که اغلب استیل طرح چوب و یا خود چوب بخشی از ساختار آن را شکل می دهد در راه پله های دوبلکس و شرکت های خصوصی یا مزون ها کاربرد حداکثری و قابل توجهی دارد زیرا جذابیت و جلوه آن در چنین فضا هایی مورد نیاز است.

قیمت لوازم نرده استیل دکوراتیو

لوازم نرده استیل دکوراتیو

لوازم نرده استیل دکوراتیو که طرح و رنگ چوب در آن بیشتر کاربرد دارد خود از قسمت های مختلف تشکیل شده که در ساختار نرده ها از آن بهره برده می شود.
این نرده ها که با عنوان نرده استیل لوکس نیز شناخته می شود از هر دو گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ قابلیت طراحی و ساخت را دارد.

فروش لوازم نرده استیل

فروش لوازم نرده استیل از هر مدلی که با جنس استیل باشد از این مرکز ممکن است. این نرده ها البته به دلیل ترکیبی که از انواع چوب و پلکسی نیز در ساختار خود دارد، مدلهایی در انواع چوبی و … نیز عرضه می دارد.

قیمت لوازم نرده استیل

قیمت لوازم نرده استیل که توضیح مختصری در بند قبل بدان پرداخته شد بسته به جایگاه و نوع و جنس و مواردی دیگر و این که چه کاربردی دارد شاید از چند ۱۰۰ تومن تا چند ۱۰ هزار تومن و بیشتر نیز باشد.
انواع پیچ و پرچ ها که ساخت و پرداخت آن آسن است معمولا پایین ترین قیمت را دارد و انواع پایه نرده ها بیشترین قیمت را ممکن است داشته باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.