قیمت نرده استیل از نمایندگی فروش

استعلام قیمت نرده استیل از نمایندگی سراسر کشور بر پایه معرفی چه پارامتر هایی از سوی کارشناس فروش، انجام می پذیرد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کیفیت و سطح مقاومت و کارایی استیل از سوالات کلیدی و رایج قبل از خرید نرده استیل است که در اغلب مواقع توسط خریداران مطرح می شود و این ابهام ریشه در تردید هنگام خرید دارد.
نخستین پارامتر: در دسته بندی انواع نرده استیل، گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ قابلیت استفاده به عنوان نرده را داراست فقط زمانی که شرایط محیطی کمی خاص تر به نظر می رسد به نحوی که احتمالا خوردگی فلز را منجر شود توصیه به استفاده از انواع این نرده ها با گرید ۳۰۴ می باشد که در برابر هر نوع شرایط نامساعدی مقاومت خود را از دست نمی دهد.
دومین پارامتر: مدل و طرح انتخاب شده از نرده استیل می باشد. تنوع بالای این فلز، مخاطب را با قدرت انتخاب بالاتری رو به رو می سازد تا آنچه علاقمندی خود را در آن می بیند خریداری شود.

قیمت نرده استیل افقی

نرده استیل سه خط که در زیر مجموعه این مدل قرار می گیرد دارای خطوط گارد افقی مورب، به موازات هندریل در تعداد ۲، ۳ و بیشتر است و بر اساس همین خطوط تعیین قیمت می گیردد اما بطور کل، یکی از مناسب ترین انواع مدل نرده استیل در قیمت می باشد که برای راه پله، بالکن و تراس و … کاربرد دارد.

قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل عمودی

نرده هایی با پایه عمود بر محل، که در ارتفاع و فواصل معینی قرار می گیرد و نرده استیل حصاری نیز نامیده می شود. و برای هر بخشی از ساختمان یا محوطه مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این دسته از مدل نرده بیشتر معطوف به تعداد پایه نرده و طرح هایی است که در کار مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل

سومین پارامتر: نحوه اجرا و نصب آن می باشد. آن چه معمول است بالا بودن قیمت انواع مدل های پیچی و حصاری نسبت به انواع مدل خطی یا افقی این نرده ها می باشد. این موارد از جمله پارامتر های لازم برای تعیین قیمت در استعلام های صورت گرفته است که این مرکز فروش، همراه با تخفیفات ویژه سعی در ارائه بهترین کیفیت و نصب دارد.
منبع: سایت آرکا استیل

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.