قیمت نرده استیل حفاظ بانکی

قیمت نرده استیل حفاظ بانکی را نسبت به ایمنی آن باید سنجید! این نرده های استیل که در پنجره و بانک ها بیشترین استفاده را دارد سازه ای کاملا مناسب از نظر طراحی، مقاوم و تمام استیل با گرید ۳۰۴ است.

قیمت نرده استیل حفاظ بانکی

قیمت نرده استیل حفاظ بانکی از بین مدلهای مختلف نرده استیل کمی گران تر اما ایمن تر و مناسب تر از دیگر مدل ها است! دلیل اصلی افزایش قیمت را در نوع طراحی آن باید بررسی نمود. این نرده ها با توجه به عملکرد متفاوت از طراحی متفاوتی نیز برخوردار اند و از این جهت بانک ها و پنجره ها مهمترین گزینه های مطرح در استفاده از این مدل می باشند.

ساختار نرده استیل حفاظ بانکی

ساختار این نرده ها به نحوی است که گویا لوله ها در بخش گارد، توسط چهارچوبی از استیل احاطه شده باشند! اتصال بین لوله های گارد با چهارچوب توسط جوش آرگون بوده و از طرفی رعایت برخی اصول دیگر در حین ساخت آن نیز سبب افزایش مقاومت و ماندگاری آن می شود و همین امر در قیمت نرده استیل حفاظ بانکی تاثیرگذار است.

قیمت نرده استیل حفاظ بانکی

نصب نرده استیل حفاظ بانکی

این فروش که همراه با نصب انجام می گیرد برای مواردی مانند پنجره و بانک می باشد. در نصب ابتدا نیاز به توجه در ضخامت های لوله و پروفیل است زیرا ممکن است ضخامت چهارچوب کمی بیشتر در نظر گرفته شود و از طرفی نحوه استفاده از جوش در هنگام اتصال می باشد.
رعایت موارد فوق از سوی کارشناسان نصب کاربلد، امری طبیعی و عادی بوده و رعایت می شود اما در صورتی که این عمل از سوی افراد ناشی انجام پذیرد ممکن است روند مناسبی برای این امر اتخاذ نگردد بنابراین دقت، لازم است.
مجموعه فروش و نصب آرکا، با لحاظ این مسائل، بسیاری از مشکلات پیش روی این چنینی را هموار نموده بنابراین جای نگرانی نیست.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.