قیمت نرده استیل دکوراتیو در کی اس جی

قیمت نرده استیل دکوراتیو در وهله نخست به طرحی و فرم همراه با گرید استیل است که در ساختار نرده در لوله و یراق مشاهده می شود.

قیمت نرده استیل دکوراتیو در کی اس جی

قیمت نرده استیل دکوراتیو ممکن است تحت تاثیر عواملی چون ضخامت، شرایط نصب و … باشد ولی در وهله نخست مربوط به طرح و گرید آن می شود چرا که دکوراتیو نرده، نرده ای است که در ظاهر تفاوت هایی با دیگر انواع نرده ها دارد بنابراین همین تفاوت در شیب حرکت قیمت نرده استیل رو به بالا یا پایین موثر است.
گرید نیز بی تاثیراز این قاعده نبوده و با توجه به عرضه نرده استیل در انواع گرید ۲۰۱ و ۳۰۴، استفاده از نوع ۳۰۴ با مقاومت مناسب سطح اجرای طراحی متفاوت تری را برای نرده فراهم می نماید.

قیمت نرده استیل دکوراتیو در کی اس جی

قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل در تب و تاب بازار دچار تحول می شود اما آن قدری نیست که تحت تاثیر آن قرار گرفته باشیم!
خوشبختانه نرده استیل همواره با ریتم ملایم در قیمت همراه بوده و همین امر در توجه عموم خریداران تاثیر گذار بوده و است.
انواع نرده استیل دکوراتیو نیز از این قاعده ها مستثنا نیستند و به اندازه کیفیتی که برخوردار باشد دارای قیمت های مناسب است.

نرده استیل دکوراتیو

نرده استیل دکوراتیو یکی از انواع نرده استیل با طرح و فرم خاص می باشد که اغلب محیط ها استفاده از این طرح ها بسیار جالب توجه و زیبا به نظر می رسد.
نرده استیل دکوراتیو طرحی شبیه به چوب و فرمی کاملا متناسب با محیط پیرامونی است که نصب آن در راه پله خصوصا اماکن مسکونی زیبایی و ظرافت کار بسیار جلوه می کند.

قیمت نرده استیل دکوراتیو در کی اس جی

قیمت نرده استیل دکورانیو کی اس جی

قیمت نرده استیل دکوراتیو در مجموعه آرکا با توجه به کیفیت اعلام می شود. بنابراین برای این که به قیمت دقیق این نرده ها پی برده شود لازم است پارامتر های دخیل در کیفیت نرده استیل مورد بررسی قرار گیرد.
همواره قیمت های متناسب با آن چه عرضه می شود است و با وجود این که اغلب مواقع در نصب این نرده ها قیمت های بالایی مطرح است، این مرکز با اعلام قیمت هایی مناسب در اجرا، کیفیت مناسب را عرضه می دارد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.