قیمت نرده استیل ساختمان

قیمت نرده استیل را نوع و مدل آن، تعیین می کند. نرده استیل ساختمان شامل بر زیربخش هایی است که نرده استیل راه پله بارز ترین آن می باشد. نرده استیل برای ساختمان و محوطه مقاومت و پایداری لازم را در برابر شرایط مختلف دارد.
در ابتدا می خواهیم شما را با تعریفی جامعی از نرده استیل ساختمان آشنا سازیم:
نرده استیل به حفاظی استیلی گفته می شود که کاربرد آن در ساختمان در بخش های مختلفی تعریف می گردد که از آن جمله به راه پله، نرده استیل پنجره، بالکن و … می توان اشاره نمود.

نرده استیل ساختمان

در مجموع نرده استیل ساختمان را به دو بخش کلی نرده استیل داخل ساختمان و نرده استیل خارجی (نما- بازشو ها) ساختمان می توان تقسیم نمود و مبنای تعیین قیمت نرده استیل در هر یک از این زیربخش های ساختمان، موثر از مجموعه پارامتر هایی است که از سوی کارشناسان اعلام می گردد.

قیمت نرده استیل داخل ساختمان

نرده استیل داخل ساختمان معمولا انواع نرده راه پله را شامل می شود که در بخش راهرو و در صورت دوبلکس بودن ساختمان، در داخل هال و پذیرایی دیده می شود.
در این بخش ها به دلیل ارتفاع گرفتن، ملزم به نصب نرده استیل در کنار پله هستیم که قیمت های تقریبی آن در جدول زیر آمده است: (جهت اطلاع از قیمت بروز لطفا با شماره ۶۸۱-۹۶-۹۴-۰۹۱۲ بخش فروش تماس حاصل فرمایید).

قیمت نرده استیل نمای ساختمان

نرده استیل ساختمان در بخش نما از مجموعه لوله و پروفیل با اتصالات را شامل می باشد که بمنظوره المان و در جهت زیباسازی نمای ساختمان از نظر معماری نصب می گردد.
قیمت این المان ها براساس قیمت لوله و پروفیل بصورت آنلاین و براساس متراژ کاری به متقاضیان محترم اعلام می گردد.

قیمت نرده استیل برای بازشو های ساختمان

بازشوی ساختمان مربوط به درب و پنجره های آن می باشد.
نرده استیل ساختمان برای این بخش ها بصورت کاملا حرفه ای و در انواع مدل های حفاظ بانکی قابلیت نصب و اجرا دارد چرا که اهمیت وجود امنیت در این مکان ها بسیار حیاتی است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.