قیمت نرده استیل مدرن

قیمت نرده استیل مدرن از روی طرح و مدل آن تعیین می شود و دارای اتصالات و دیگر لوازم مجزا است. نرده استیل شیشه ای یکی از انواع نرده های استیل مدرن می باشد که برای راه پله و بالکن بیشتر کاربرد دارد.

قیمت نرده استیل مدرن

قیمت نرده استیل مدرن به دلیل طراحی و اجرای متفاوت در مدل های مختلف، همواره با نوسان همراه بوده است و گاهی حتی نمی توان به ۲ مدل مشابه در ظاهر نیز قیمت مساوی اعلام نمود اما چرا؟
در مدل های نرده استیل مدرن به ویژه زمانی که شیشه در آن کاربرد دارد لوازم خصوصا اتصالات به ۲ بخش کلی دسته بندی می شود:

  • دسته اول: تولید داخل
  • دسته دوم: وارداتی

شاید در نگاه اول شباهت ظاهری بین آن ها دیده شود ولی مسلما تفاوت هایی را برخوردار است. در برخی قطعات، انواع تولید شده ایرانی بسیار مناسب و باکیفیت است و گاهی نیز انواع خارجی آن.
بنابراین بایستی نسبت به انتخاب و خرید نرده استیل مدرن نهایت دقت و توجه را داشت.

قیمت نرده استیل مدرن

نرده استیل مدرن چیست؟

نرده استیل مدرن در واقع مدل و طرح جدیدی از نرده است که در ترکیب با شیشه و اغلب در سازه های نو ساخت و نوظهور مورد استفاده می باشد!
نرده استیل مدرن در مجموعه و اماکنی که دارای لابی و ورودی های بزرگ باشد بیشترین کاربرد را دارد و در چنین محیط هایی این مدل از نرده استیل به زیبایی جلب توجه می کند. و به همین دلیل معمولا در فرودگاه های شرکت های خصوصی در کشور های خارجی بیشتر این طرح و مدل به چشم می خورد.

قیمت نرده استیل مدرن

قیمت نرده استیل مدرن + انواع شیشه ای

قیمت نرده استیل مدرن که در آن شیشه بخشی از نرده محسوب می شود به دلیل به کار بردن فن و تکنولوژی خاص در طراحی و همچنین نحوه اتصال بین لوازم این نرده، بالا می باشدو قیمت دقیق بعد از نظر کارشناسی ارائه می شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.