قیمت نرده استیل مدل چوب

قیمت نرده استیل چوب که مدل اصلی ترین نقش را در تعیین آن دارد با نظر مستقیم کارشناس فروش در این مرکز قابل استعلام با قیمت مناسب است.

قیمت نرده استیل مدل چوب

قیمت نرده استیل چوب به دلیل به کار برده شدن چوب در ساختار کمی متفاوت شاید محاسبه شود اما در اصل کیفیت و چگونگی کار و در راس آن مدل و طرح نرده استیل تعیین کننده قیمت انواع نرده استیل می باشد.
مدل به دلیل نقشی که هم در زیبایی نرده و هم البته در قیمت داشته همواره مورد توجه از سوی خریدار و فروشنده است،

زمانی که مدل، ساده انتخاب می شود با زمانی که مدل، خاص و ویژه مورد انتخاب قرار می گیرد ممکن است حداقل 10 ها هزار تومن در هر متر طول تفاوت دیده می شود!
چوب به دلیل برخورداری از قابلیت هایی که امکان تراش و ایجاد فرم و طرح را آسن می نماید مورد توجه قرار دارد و از گذشته های دور در راستای حفاظ نرده از چوب بهره برده می شود و اکنون نیز در ترکیب با استیل نمایی زیبا به ساختار حفاظ نرده استیل می بخشد.

قیمت نرده استیل مدل چوب

نرده استیل راه پله

نرده استیل راه پله در هر ساختمان جا و مکانی مشخص دارد که نصب می شود. این حفاظ نرده استیل برای راه پله، ساختاری مناسب و قابل تغییر است همچنین از تنوع و زیبایی لازم نیز برخوردار می باشد.
اگر راه پله به صورت سر باز یا سر بسته طراحی شده باشد باز استفاده از این نرده ها به دلیل مقاوم بودن آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی، مناسب می باشد.

نرده استیل راه پله طرح چوب

نرده استیل راه پله طرح چوب در واقع طرحی از نرده های استیل برای ساختار نرده می باشد که استیل با طرح چوب در آن نقش آفرینی نموده و از مهمترین پیام های استفاده از چنین طرح و مدلهایی، تاکید بر تنوع و زیبایی در ساختار نرده ها است.
انتخاب این مدل از نرده از قابلیت هایی که در استیل سراغ داریم نمی کاهد بلکه در کنار کیفیت، زیبایی را به همراه دارد.

قیمت نرده استیل مدل چوب

مدل های نرده استیل طرح چوب

مدل های نرده استیل طرح چوب حتی اگر ساده نیز اجرا شود جذابیت فوق العاده ای به همراه دارد و بسیار معدود مکان ها، در استفاده از چنین طرح هایی برای راه پله به عنوان حفاظ نرده، پیشتاز هستند.

قیمت نرده استیل چوب

قیمت نرده استیل چوب در مقایسه با انواع طرح چوب مناسب تر است. این نرده ها با استفاده از چوبی که در ساختار آن ها به کار می آید در ساختار نرده دیده می شود.
چوب با توجه به جنسی که دارد قیمت مشخصی دارد و استیل نیز همچنین!
با محاسبه این دو و همچنین طرح و مدل به کار رفته همراه با هزینه و دستمزد نصاب، هزینه کلی برای هر متر طول مشخص می شود که استعلام آن را از کارشناسان مجموعه می توان خواست.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.