قیمت نرده استیل چوبی دیواری

قیمت نرده استیل چوبی نسبت به انواع شیشه یا پلکسی نرده استیل مناسب تر بوده و امکان خرید نرده استیل را برای عموم فراهم می نماید. این نرده ها به صورت ایستاده یا دیواری نصب می گردد.

قیمت نرده استیل چوبی دیواری

قیمت نرده استیل چوبی اگر در قیاس با انواع شیشه یا پلکسی نرده استیل باشد مناسب تر بوده و ارزان تر تمام می شود البته به غیر از مواردی که در آن از طرح های خاص و منحصربفردی بر روی چوب استفاده شده است.
در این نرده ها چوب را با کمک استیل به ساختار نرده استیل متصل می نمایند و به دلیل استفاده از اتصالات نرده استیل محکم، احتمال لق و شل شدگی یا در رفتگی قطعه یا بخشی از کار در ساختار وجود ندارد.
این نرده ها را در دیوار نیز به عنوان نرده استیل دیواری به کار می گیرند که هم زیبایی منحصر بفردی دارد و هم بر جذابیت کار می افزاید و از سویی دارای قیمت بسیار مناسب می باشد.

قیمت نرده استیل چوبی دیواری

فروش نرده استیل دیواری

نرده استیل دیواری نرده ای که به کمک اتصالات به دیوار بخشی از ساختمان یا محیط پیرامونی متصل می شود، است و دارای قابلیت هایی است که با آن همان کار حفاظ نرده استیل ایستاده که در اطراف راه پله ها نصب می شود، انجام می گیرد.
در این نوع از نرده ها که فروش آن با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت در انواع مختلف است محدودیت مکانی وجود ندارد.

قیمت نرده استیل چوبی دیواری

فروش نرده استیل چوبی

فروش نرده چوبی که در ترکیب با استیل به کار گرفته می شود یکی از انواع نرده استیل با قیمت ایده آل است.
این نرده ها برای داخل منزل یا محیط اداری و کاری هم نقش لازم را ایفا می کند و هم به دلیل رنگ و طرحی که چوب دارد فضا و محیط را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد.

فروش نرده استیل چوبی دیواری

فروش نرده استیل چوبی دیواری می تواند برای ساختمان های با کاربری های گوناگون صورت پذیرد اما نمی تواند برای برخی محیط ها از جمله سرویس های بهداشتی و … نصب شود!
دلیل این امر را نه از جهت کیفیت نامناسب استیل بلکه وجود چوب در ساختار نرده می توان بیان داشت که در مکان دارای رطوبت کم یا زیاد قابلیت استفاده را ندارد و اصولا دچار خوردگی می شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.