قیمت پایه نرده استیل طرح چوب بالکنی

قیمت پایه نرده استیل که طرح چوب آن برای حفاظ بالکنی نیز کاربرد دارد از انواع مختلف با توجه به کیفیت و طرح دسته بندی می شود.

قیمت پایه نرده استیل طرح چوب بالکنی

قیمت پایه نرده استیل از نظر کاربردی که دارد و کیفیتی که بایستی برخوردار باشد در دسته بندی های مختلف ارائه می گردد و مسلما هر چه سطح کیفی بالا و کارایی بیشتر و همچنین گارانتی طولانی مدت تر باشد تاثیر آن در قیمت نیز ملموس تر خواهد بود.
این پایه نرده ها در بالکن قابلیت استفاده دارد البته آن بخشی که از تمام فلز با طرح چوب ساخته شده زیرا بخش عمده ای از این نرده ها ترکیب استیل با چوب است که البته کاربرد چوب به عنوان نرده و عنصری که تحت تاثیر رطوبت قرار می گیرد برای بالکن ساختمانی توصیه نمی شود.

قیمت پایه نرده استیل طرح چوب بالکنی

قیمت پایه نرده استیل

قیمت پایه نرده استیل با رنج های مختلف که ارائه می شود بستگی به نوع انتخاب شخص از کیفیت و کارایی و … دارد که پیشتر نیز اشاره شد.
اما قیمت در این مقوله معمولا از هر پایه ۶۰.۰۰۰ تومن شروع می شود و بعضا با شرایط خاص تر قیمت پایین تر نیز است اما آن چه کارایی لازم و زیبایی تحسین برانگیز را دارا باشد معمولا با قیمت چند صد هزار تومنی عرضه شده و به فروش می رسد.
در هر صورت قیمت نرده استیل در هر بخشی که از آن جویا باشید خواهید دید که بیشتر تحت تاثیر انتخاب شخص خریدار است در واقع نوع انتخاب و خواست شما از نرده استیل قیمت آن را تعیین می نماید.

قیمت پایه نرده استیل طرح چوب بالکنی

قیمت انواع نرده استیل ساختمان

قیمت انواع نرده استیل ساختمان از ابعاد مختلف می شود مورد برر سی قرار داد که یک بعد آن مربوط به مسئله کیفیت می شود!
در واقع کیفیت یا سطح مقاومتی که نرده از خود نشان می دهد تعیین کننده قیمت آن نیز می باشد با توجه به این که امروزه استفاده از کیفیت مناسب تر و مطمئن تر مورد پیشنهاد از سوی ارگان های مختلف می باشد انواع گرید ۳۰۴ نرده استیل بالا ترین قیمت را نسبت به گرید ۲۰۱ دارد،
دیلیل این امر را در ضد زنگ و ضد خش بودن گرید ۳۰۴ می توان به وضوح دید که با گارانتی طولانی مدت نیز ارائه می شود.
این گرید از نرده برای اماکن عمومی نیز بیشترین کاربرد را دارد چرا که احتمال وارد شدن هر گونه آسبی به این نوع از انواع نرده استیل تقریبا ممکن نیست.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.