لیست قیمت نرده استیل ساده

نرده استیل ساده یعنی انواع نرده استیل که مدل ساده آن دلیل بر عدم کیفیت نیست. این نرده ها با وجود طرح و مدلی ساده دارای مقاومت لازم به منظور حفظ و نگهداری می باشند و به عنوان حفاظ نرده استیل استفاده می شود.

لیست قیمت نرده استیل ساده

نرده استیل ساده انواع مدل نرده های استیل که طرح ساده ای داشته باشند و معمولا ۱ یا ۲ یا ۳ ردیف خط افق در گارد آن دیده می شود و جزء دسته نرده استیل افقی که معرف همه می باشد است.
البته مدلهای نرده استیل عمودی نیز دارای طرح و مدلهای ساده می تواند باشد که بیشتر تمرکز ما در این صحبت انواع نرده استیل افقی است که قیمت بسیار مناسب تری را نیز برخوردار می باشد.
این نرده ها در رنگ و طرح های متنوعی به تولید رسیده اند که از مهمترین نوع رنگ در آن انواع نرده استیل طلایی را می توان اشاره نمود و از انواع طرح ها، طرح های گلدانی را می توان بیان نمود.

لیست قیمت نرده استیل ساده

نرده استیل ساده

نرده استیل ساده با تمام توصیفاتی که از نظر ظاهر می توان ارائه داد از لحاظ فنی نیز دارای ویژگی های بسیار ساده ای است که همین امر سبب به تمام رسیدن فرآیند نصب و اجرای آن در محل پروژه نیز می گردد.
نرده ساده می تواند از هر فلز و حتی چوبی که نقش حفاظ نرده ای داشته باشد، ساخته شود اما آن چه اهمیت موضوع را می رساند وجود کیفیت و مقاومتی قابل قبول و استاندارد به عنوان حفاظ نرده استیل که فلز استیل از این قابلیت به خوبی برخوردار می باشد.
ویژگی های نرده استیل ساده
شاید از مهمترین ویژگی های نرده استیل ساده بعد از اشاره به ظاهری ساده، سرعت نصب آن باشد! این نرده ها یکی از انواع نرده استیل است که نصب آن در مدت زمان کوتاه در سطح مقاومت بالا انجام می شود.

لیست قیمت نرده استیل ساده

روش نصب نرده استیل ساده

البته که روش و شیوه نصب در این نرده ها تفاوتی با دیگر انواع نرده ندارد!
یعنی اگر دیگر نرده ها قرار است به دیوار یا سطح زمین وصل و محکم شوند این نرده ها نیز در دیوار و کف یا زمین محکم می گردد.
از تفاوت در شرایط نصب این نرده ها شاید بتوان به این نکته اشاره داشت که به دلیل ساده بودن طرح و مدل، نیازی به امور مختلف در حین نصب از جمله خم کاری ها یا استفاده از جوش و … نیست و این نرده ها صرفا با پیچ و پرچ در محل قرار می گیرد.

لیست قیمت نرده استیل ساده

نرده استیل ساده به عنوان یکی از ارزان ترین نوع نرده استیل معرفی می شود که از دو گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ طراحی و نصب می گردد.
این نرده ها در صورت ترکیب شدن با چوب یا پلکسی در همان مدل ساده نیز از قیمت های مناسبی جهت خرید برخوردار هستند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.