مراکز عرضه نرده استیل خرم آباد

مراکز عرضه نرده استیل خرم آباد در سراسر کشور گسترش یافته و آماده عرضه خدمات به مشتریان خود می باشند این مراکز انواع نرده های استیل را در رنگ ها و طرح های متنوع در بازار عرضه می نمایند.

مراکز عرضه نرده استیل خرم آباد

آموزش نحوه نصب انواع نرده استیل

آموزش نحوه نصب انواع نرده استیل

امروزه استفاده از نرده های استیل به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند کیفیت و استحکام بالا و طول عمر بیشتر، نسبت به بقیه انواع نرده بیشتر شده است. این نرده ها همچنین ظاهر زیباتری داشته و استفاده از آن ظاهری شیک و جذاب را ایجاد می کند.

آنچه که در استفاده از این نرده ها بسیار مهم است این است که در هنگام نصب آن تمام استاندارد های لازم رعایت گردد. نحوه ی نصب انواع نرده استیل به این صورت است؛ که اولین کار در هنگام نصب نرده استیل مشخص نمودن محل پایه روی کف پله ها می باشد. بعد از مشخص نمودن این مکان ها آن ها را سوراخ می زنند( معمولا سوراخ۱۰). در مرحله بعد به کمک پیچ و مهره و یا چسب میل ترانسهایی را که نقش ستون نرده را دارند روی کف پله ها نصب می نمایند بعد از این که چسب خشک شد و میل ترانسها کاملا محکم شد پایه ی همراه با نعلبکی را روی آن ها می گذارند و قسمت اضافی میل ترنس را برش می زنند. مرحله بعد نصب هندریل روی پایه ها می باشد سپس هندریل ها را در محل چشمه ی پله با زانو به هم وصل می کنند. 

شرکت پخش نرده استیل خرم آباد

شرکت پخش نرده استیل خرم آباد نرده های استیل به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون خاصیت ضدزنگ زدگی، ظاهر زیبا، تنوع در طرح و رنگ و تمیزنمودن آسان امروزه طرفداران زیادی را پیدا نموده اند. استفاده از این نرده ها از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد زیرا این نرده ها در برابر هر گونه زنگ زدگی و تغییر شکل مقاوم می باشند؛ بنابراین با نصب آن ها دیگر نیازی به تعویض مجدد نرده ها پیدا نمی کنید و می توان سال های طولانی بدون این که تغییری در ظاهر و رنگ آن ها ایجاد گردد از آن ها استفاده نمود. استفاده از این نرده های استیل ظاهری بسیار زیبا و مدرن به ساختمان می دهد. این نرده ها را می توان در راه پله ها، تراس و پنجره استفاده نمود.

نرده های استیل در رنگ های نقره ای، طلایی و چوبی تولید می شوند. خرید و فروش این نرده ها در بازار از رونق خوبی برخوردار است. شرکت پخش نرده استیل خرم آباد در سراسر کشور نمایندگی های فعال داشته و مشتریان می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها انواع نرده های استیل را با قیمت بسیار ارزان خریداری نمایند. 

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.