مرکز خرید نرده استیل پله گرد اورجینال

 همانطور که می دانید نرده استیل پله گرد مخصوص پله هایی که به شکل گرد  یا منحنی هستند، پله های گرد از لحاظ ساختار زیبا هستند و استفاده از نرده استیل گرد در کنار این پله ها، به آن ها جذابیت بیشتری می دهد. در مرکز خرید این نوع نرده می توانید سایر مدل های مختلف نرده استیل گرد را ببینید. 

مرکز خرید نرده استیل پله گرد اورجینال

شیک و بادوام بودن نرده استیل پله گرد

شیک و بادوام بودن نرده استیل پله گرد

 برای پله های گرد باید از نرده‌ هایی استفاده کنند که جنس محکمی دارند و خیلی بادوام هستند، زیرا باید توانایی تحمل وزن های بالا را داشته باشند و خم نشوند. نرده استیل پله گرد یکی از بهترین گزینه ها برای حفاظ پله هاست، چرا که این نرده خیلی با دوام و شیک بوده و زیبایی چشمگیری به محل زندگی شما می دهد.

 این نرده ها از استیل های بادوام ساخته شده اند، به گونه ای که یکی از بهترین جایگزین ها برای نرده های آهنی و آلومینیومی هستند، نرده استیل های پله های گرد علاوه بر زیبایی دارای ساختاری محکم بوده و کاملا ضد زنگ می باشند، از این رو در محیط‌های مرطوب هم کارایی فوق العاده ای دارند.

 دوام این نرده‌ ها به گونه‌ای است که تا سالیان سال می‌توانند به صورت پی در پی مورد استفاده قرار بگیرند بدون اینکه حتی کوچکترین خط وخشی بردارند. دوام بالای این نرده ها سبب شده است که در اکثر ساخت و سازهای جدید منازل مسکونی، برج های تجاری و ویلاهای لوکس استفاده شوند.

 نرده استیل پله گرد دارای مقدار زیادی پیچ و مهره برای اتصال قطعات به یکدیگر هستند که همگی آنها جزو بهترین استیل های موجود در بازار می باشد.

بادوام بودن نرده استیل گرد، به فلز نیکل بستگی دارد که در این نوع نرده به وفور یافت می شود.

نرده استیل گرد اورجینال نرده  ای با جنس مقاوم است و به عنوان یک حفاظ خیلی محکم در کنار پله ها، در ساختمانهای نوساز، ویلاها، منازل دوبلکس و ساختمانهای اداری و تجاری به کار می رود.

نمایندگی پخش نرده استیل پله گرد اورجینال

نمایندگی پخش نرده استیل پله گرد اورجینال  نمایندگی پخش نرده استیل پله گرد توانایی این را دارد که هر روزه، متراژ های زیادی از این نرده را وارد بازار کرده و برای رفع نیاز مشتریان و مصرف کنندگان، آنها را پخش و توزیع نماید.

 در این نمایندگی می توان رنگ های مختلف نرده استیل که شامل رنگ های نقره ای و طلایی هستند را دید. از نرده استیل های طلایی بیشتر در مکان های شخصی استفاده می کنند، ولی نرده استیل نقره ای یک رنگ عمومی بوده که در اکثر مکان های دولتی یا خصوصی کارایی و استفاده دارد.

 در این نمایندگی می توان اورجینال ترین و باکیفیت ترین پله های گرد را دید که مستقیماً از واحد تولیدی سازنده به دست توزیع کننده نهایی می‌رسد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.