مرکز فروش قطعات نرده استیل

مرکز فروش قطعات نرده استیل (نرده آرکا) عرضه تمام قطعات و اتصالات نرده استیل را در کیفیت مناسب همراه با لوله های نرده استیل در ضخامت و قطر های متفاوت برای استفاده در امر حفاظ و نرده برای سراسر کشور بر عهده دارد.

مرکز فروش قطعات نرده استیل

مرکز فروش قطعات نرده استیل ارائه دهنده انواع مختلف از قطعات و اتصالات نرده استیل اعم از تولید داخل و وارداتی می باشد که به شکل عمده در اختیار همکاران محترم شهر های مختلف قرار می گیرد. لازم به ذکر می باشد که این اقلام شامل انواع لوله و پروفیل با قطر و ضخامت های مختلف و همچنین انواع پایه های آماده، لوکس و … است.

مرکز فروش قطعات نرده استیل

مرکز فروش قطعات نرده استیل در تهران و کرج

مرکز فروش قطعات نرده استیل در تهران و کرج به عنوان شهر هایی که بیشترین درصد تولید از مواد مختلف از جمله قطعات نرده استیل صورت می گیرد. این تولید که حاصل توجه و دقت تمام در بحث تولید انواع قطعات، به صورت تکی میباشد نهایت کیفیت را برخوردار است.

مرکز فروش قطعات نرده استیل + ارسال بار

این مرکز و مجموعه فروش و نصب در دو بخش مجزا یعنی فروش که برای خریدارن عمده (همکاران عزیز ـ بساز بفروش ها ـ پیمانکاران و …) از طریق تهران صورت می گیرد.

نکته: با توجه به همکاری های سطح استان و شهرستان ها، این مجموعه قادر به در اختیار گذاشتن گروه نصب و اجرای نرده استیل تا پایان کار جهت انجام امور اجرایی در سراسر کشور می باشد.

مرکز فروش قطعات نرده استیل

خرید قطعات نرده استیل بصورت عمده + قیمت مناسب

خرید عمده قطعات نرده استیل بر اساس سفارش خریدار از انواع اتصالات نرده استیل در تعداد مشخص شده از انبار صورت می گیرد.
سعی این مرکز این بوده که در ارائه قیمت مناسب برای مشتریان خود پیشگام باشد چرا که رضایت همکاران عزیز برای ما در اولویت بوده و حائز اهمیت است. با ما همراه باشید ….

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.