مرکز پخش نرده استیل شاهرود پنجره

نرده استیل شاهرود با قیمت روز توزیع و به فروش می رسد. پخش آن به صورت عمده صورت گرفته و خریداران می توانند با بالاترین کیفیت آن را در سایز مورد نیاز خود سفارش دهند. امروزه خرید و فروش و استفاده از انواع نرده های استیل به دلیل استحکام و مقاومت بالای آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. راحتی نصب و سرعت بالا در اجرا آن را به یکی از پرفروش ترین انواع نرده ها در بازار تبدیل کرده است. اتصال این نرده ها به کمک پیچ و پرچ انجام می شود.

مرکز پخش نرده استیل شاهرود پنجره

نحوه نصب صحیح نرده استیل پنجره

نحوه نصب صحیح نرده استیل پنجره

معمولا در طراحی و نصب نرده استیل پنجره از مدل های عمودی و افقی استفاده می شود. استفاده از این مدل ها علاوه بر شیک بودن، ایمنی محیط را هم افزایش می دهد. معمولا از استیل های ضد زنگ برای حفاظ پنجره ها استفاده می شود. در مورد نصب صحیح این نرده ها باید از یک متخصص کمک گرفت و از ابزارآلات خاصی استفاده نمود.

در نصب نرده علاوه بر تبهر تکنسین ها، کیفیت استیل و یراق آلات مورد استفاده نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای نصب صحیح به موارد زیر نیاز است. 

  • میل ترانس یا پیچ متری
  • نعلبکی استیل که در زیر پایه ها قرار می گیرد و دارای سایزهای مختلفی است.
  • کف کوب استیل که برای نصب نرده به صورت خطی بین دو دیوار استفاده می شو و انواع مختلف استکانی، تک سوراخی و سه سوراخی دارد. 
  • بغل لوله استیل که بیشتر برای اتصال هندریل نرده به پایه ها استفاده می شود.
  • یراق آلات استارت که از 4 تکه گوی استیل، پایه گوی، مهره گیر و نعلبکی تشکیل شده است.

نحوه نصب صحیح مستلزم در اختیار داشتن ابزار و یراق آلات باکیفیت است. کیفیت مطلوب علاوه بر آنکه کار نصب را آسان می سازد و در افزایش طول عمر نرده استیل هم نقش موثری دارد.

ارائه دهنده نرده استیل شاهرود پنجره

ارائه دهنده نرده استیل شاهرود پنجره

پخش نرده استیل شاهرود به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد. در سایت ما می توانید مدل های مختلف این محصول را در ابعاد مورد نظرتان سفارش دهید و با بالاترین کیفیت آن را خریداری نمایید. نرده استیل پنجره شاهرود بالاترین استانداردها را داشته و قابل رقابت با انواع نمونه های مشابه خارجی می باشد. قیمت نرده پنجره بر اساس متراژ کار و نوع قوطی استیل آن تعیین می شود. طرح های مختلف آن را می توانید در سایت مشاهده کنید.

امروزه استفاده از این نرده ها در ساختمان سازی به خصوص در آپارتمانها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از ساکنین خانه های آپارتمانی برای زیباسازی فضای بالکن خود، این نوع نرده ها را سفارش می دهند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.