مشاوره فروش مدل نرده استیل ساختمان

مشاوره فروش نرده استیل ساختمان، مدل های گوناگونی براساس کابرد آن در پنجره، راه پله و درب ارائه می دهد که همین امر عاملی جهت سهولت در خرید است.

انتخاب از بین مدلهای نرده استیل به دلیل تنوعی که در آن حاکم است نیاز به کارشناس یا مشاوره فروش دارد تا نسبت به پارامتر های موثری چون: کیفیت، قیمت، طرح، مدل و همچنین چگونگی مکان قرارگیری آن، تصمیم به انتخاب نوع آن برای خرید اتخاذ گردد.

می دانیم که هر مکانی، مناسب برای استفاده از هر مدلی از نرده نسیت حتی اگر از گران ترین های نرده نیز بکار برده شود! بنابراین برای آنکه از محیطی جذاب برخوردار باشیم رعایت برخی اصول در خصوص حفاظ کاری ضرورت پیدا می کند.

نرده استیل سه خط

قیمت نرده استیل

قیمت هر محصول یا خدمتی با گذر زمان دچار تغییرات و نوساناتی می شود و انواع نرده استیل نیز به دلیل وارداتی بودن لوله و پروفیل ها و همچنین خدماتی بودن این حوزه در برهه ای از زمان افت و خیز های قیمتی را به خود می گیرد اما با این وجود از بسیاری از مدلهای نرده آلومینیوم و حتی آهنی از نظر اقتصادی بسیار با صرفه تر است چرا؟

نرده های آهنی به دلیل اضاف شدن موادی چون ضد زنگ و رنگ و عمر کوتاه و نیاز به مراقبت در برابر رطوبت، گران و پرهزینه هستند و نرده آلومینیومی به دلیل ضخیم بودن لوله و یراق در تولیدات و همچنین قابلیت هایی که در استیل نیز وجود دارد قیمت های بالایی را برای هر متر طول برخوردار است. نرده استیل، با وجود مقاومت زیاد و کاربردی بودن و قابلیت هایی چون ضد زنگ، ضد خش و ساییدگی که در آلومینیوم دیده نمی شود و عمر طولانی، سطحی براق و شفاف قیمت پایین تری نسبت به دو نوع قبلی دارد و از این رو مورد استقبال است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.