نرخ عمده نرده استیل پله

نرده استیل پله یکی از انواع محافظ های پله است که کاربردهای زیادی دارد و بسیار سبک، انعطاف پذیر و مستحکم بوده و در مدل های مختلفی اجرا می شود. یکی از بهترین برندهای موجود در بازار برند ارکا است که کیفیت تضمین شده و اطمینان بخشی را ارائه می دهد و بسته به نوع و مدل دارای قیمت های مختلفی بوده لذا نرخ نرده استیل در صورتی که عمده خریداری شود بسیار باصرفه و ارزان خواهد بود.

نرخ عمده نرده استیل پله

نقش نرده استیل در افزایش ایمنی راه پله

نقش نرده استیل در افزایش ایمنی راه پله

نرده استیل در افزایش ایمنی راه پله نقش بسزایی دارد و از جان افراد زیادی از پله ها استفاده می کنند محافظت می کند و به نوعی تکیه گاهی برای سالمندان است که به کمک این نرده ها از پله بالا می روند. زیبایی طرح، مواد اولیه مرغوب، مقاومت بالا در برابر نور خورشید و رطوبت در این محصول سبب محبوبیت آن شده است.

نرده استیل دارای ظاهری لوکس، سطح صیقلی و براق، ظریف و زیبا است که در دو نوع ۳۰۴ و ۲۰۱ وارد بازار می شود و به دلیل ضد زنگ بودن خریداران زیادی دارد. این نرده دارای تنوع طرح، نگهداری و تمیزکاری آسانی است و در برابر حرارت، مواد اسیدی و قلیایی، ضربه، خش و فشار نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

در حین اجرای نرده استیل می توان با تغییر تعداد ارتفاع پایه ها و لوله های افقی و عمودی مدل های متنوعی را در آن ایجاد نمود که در مکان خصوصی و عمومی و در فضاهای باز و سرپوشیده قابلیت اجرا را دارد. مدل های مختلف آن نیز از نوع کابلی، شیشه خور، پایه پیچی، پایه دوسر گلابی، حصاری و … می باشد.

پخش انواع نرده استیل پله

پخش انواع نرده استیل پله در بازار پخش، نرده استیل ارکا پله در انواع طرح و مدل عرضه می شود و به صورت عمده و بدون واسطه با بهترین کیفیت نیز در بازارهای سراسر کشور عرضه می شود که قیمت های مناسبی را به خود اختصاص داده است. نرده دارای مدل های متنوعی عرضه می شود، مانند:

  • نرده استیل ۳۰۴: از ترکیب استاندارد نیکل، کروم و آهن تولید شده که تبدیل به فولادی ضد زنگ شده است و دارای یک لایه محافظ است که دارای خاصیت ضد زنگ زدگی می باشد، این مدل در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت دارد.
  • نرده استیل ۲۰۱: به دلیل مقاومت کمتری که در برابر رطوبت و اشعه خورشید دارد در فضای سرپوشیده بکار می رود.
  • نرده استیل شیشه خور: در مکان های مختلف بکار می رود که شامل پایه طرح دار، پایه تسمه ای، پایه پروفیلی، پایه لوله ای و … است.
  • نرده استیل پایه پیچی: کاربرد آن در راه پله و سطوح صاف است که در راه پله پایه ها به صورت یکی در میان نصب می شود و در سطوح صاف پشت سر هم قرار می گیرد.
  • نرده استیل افقی: ساخت تک لوله ای دارد که متصل به سنگ نما است.
  • نرده استیل پایه دوسر گلابی: دارای دو رنگ طلایی و نقره ای است که بیشتر از نوع ۳۰۴ می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.