نرده استیل بالکن ساختمانی در بازار فروش

نرده استیل بالکن و پله ساختمانی را از فروش انواع دسته بندی عمودی و افقی نرده در بهترین کیفیت می توان انتخاب نمود، این طرح های به ظاهر ساده همراه با رعایت تکنیک استاندارد نصب، به یکی از شاخص های خرید نرده در بازار مبدل شده است.

معیار در انتخاب مدل و طرح نرده استیل برای بالکن، تراس و راه پله با آنچه برای پنجره یا نما وجود دارد با تناقض هایی همراه است! وجود کیفیت لازمه هر حفاظ نرده ای است و مدلهای نرده استیل برای بالکن نیز در همین راستا می باشد که در انواع عمودی و افقی نرده استیل با توجه به شرایط محیطی و نظر کارفرما نصب می گردد. در نصب حفاظ نرده بالکن استفاده از لوله 16 میلیمتری برای انواع مدل افقی و لوله 38 میلیمتری برای مدل های عمودی کاربرد دارد.

انواع نرده استیل بالکن

نرده استیل با انواع مختلفی برای بالکن اجرایی می شود که علاوه بر مدل، رنگ و طرح نیز از تنوع لازم برخوردار است این امر حاصل کیفیت مناسب برای اعمال طرح و آنادایز صورت گرفته می باشد که سبب رنگ های طلایی و برنز شده است.

بالکن ها گاهی از یک سمت و جهت و اغلب سه بخش آن نیازمند نصب حفاظ نرده می باشد که از دو حالت مستقیم و گرد خارج نیست. نرده استیل این قابلیت را دارد که هماهنگ با طرح بالکن که توسط طراح و مجری آن برای ساختمان طراحی و ساخته شده، تنظیم و نصب گردد.

انواع نرده استیل بالکن

نصب نرده استیل بالکن

نصب هر نرده استیلی از طریق اتصال لوله و یراق آن شکل می گیرد که براساس فرآیندی و توسط دستگاه ها و لوازمی امکانپذیر می شود. نصاب حرفه ای با در نظر گرفتن انواع مدل آن را به راحتیدر محل اجرایی می نماید این اتصال گاهی بصورت معمولی و گاهی با جوش آرگون انجام می گیرد.

قیمت نرده استیل بالکن

قیمت نرده استیل برای بالکن نیز براساس متراژ کار و هزینه های نصب و اجرا می باشد. به دلیل استفاده از تعداد لوله های زیاد در بخش گارد این نرده ها معمولا هزینه هر متر طول برای انواع گرید 201 و 304 از انواع نرده استفاده برای راه پله بیشتر است اما در هر صورت نرخ تعیین شده با توجه به لوازم و دیگر هزینه های صرف شده است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.