نرده استیل برای تراس

نرده استیل برای تراس یا بالکن دارای خم، از جلوه بهتر و تاثیرگذار تری برخوردار است. انتخاب لوازم نرده بر حسب طرح و مدل نرده استیل انجام می گیرد و در این مقوله، استفاده از ضخامت های بالا برای لوله و پروفیل حائز اهمیت می باشد.
نرده استیل برای تراس با طرح های ساده یا فرم دار از انواع نرده استیل اجرا می شود. نرده استیل دارای رنگی شفاف و براق بوده و با هر نمایی چه سنگی و چه آجری و …، از نظر بصری زیبایی فوق العاده ای را به ساختمان می بخشد.
اهمیت استفاده از نرده استیل برای تراس در کیفیت مناسب، ضد زنگ بودن و ضخامت حداقل 0.7 میلیمتر است! و اگر فرم و مدل تراس یا بالکن با خم و قوس همراه باشد استفاده از لوله با ضخامت ها حداقل 0.9 و 1 از نظر سطح مقاومت بسیار عالی می شود.

مدل نرده استیل برای تراس

نرده استیل برای تراس در متنوع ترین مدل و ترکیب رنگی نصب می شود. این نرده ها اغلب تمام استیل یا شیشه با استیل، اجرا می شود و بمنظوره حفظ امنیت برای ساکنین آن ساختمان است.

در زیر شما را دعوت به مشاهده پرفروش ترین مدل های این نرده استیل می نماییم:

نرده استیل برای تراس

نرده استیل برای تراس

نرده استیل برای تراس

نمونه خم دار نرده استیل برای تراس

در برخی موارد خم یا فرم هایی خاص در ابعاد مختلف تراس و بالکن مشاهده می شود که نیازمند استفاده از نرده استیل را دارد.

نرده استیل برای تراس

نرده استیل برای تراس

خوشبختانه این نرده ها با حالت انعطاف پذیری مناسب در فرم های مختلفی اجرا می شود. این مزیت همراه با خاصیت ضد زنگ زدگی، ضد ساییدگی و قیمت مناسب، سبب شده تا امروزه استیل به عنوان یکی از مطرح ترین های نرده در عرصه ساختمان و صنعت معرفی شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.