نرده استیل رنگی جهت فروش

نرده استیل رنگی جهت فروش در مدلهای مختلف ارائه شده با گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ به تولید رسیده که به قیمت مناسب خریداری می شود. نصب نرده استیل رنگی برای ساختمان های خدماتی و تجاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نرده استیل رنگی جهت فروش

نرده استیل رنگی از مدلهای مختلف حصاری و خطی نرده استیل شکل می گیرد و با گرید های ۲۰۱ و ۳۰۴ به عنوان کیفیت متوسط و برتر استیل شناخته می شود، این دو گرید وجود کیفیت، کارایی و سطح مقاومت نرده استیل رنگی را در مکان و فضای مورد استفاده قرار گرفته تعیین می کند و قیمت گذاری نیز بر همین مبنا انجام می گیرد.

نرده استیل رنگی جهت فروش

نرده استیل علاوه بر کیفیت مناسب، به دلیل براق و شفاف بودن، سطح صیقلی شده مورد توجه است و سطوح شفاف با وجود رنگ هایی چون طلایی، بیشترین جذابیت را در فضا ایجاد می نمایند که این مهم یکی از پارامتر های اصلی در استفاده از این نرده استیل ها به ویژه رنگ طلایی برای اماکن مختلف خدماتی و تجاری می باشد.

نرده استیل رنگی جهت فروش

نرده استیل رنگی ترکیبی + قیمت

گاهی در ساختار نرده استیل رنگی علاوه بر استیل فلزات دیگر و همچنین مواردی چون پلکسی یا شیشه و چوب مشاهده می گردد که در ترکیب با یکدیگر، انواع نرده استیل رنگی حاصل می آید.
در نرده استیل ترکیبی علاوه بر حفظ قدرت و پایداری اصلی که عمدتا توسط استیل است، ظاهری متفاوت از دیگر نرده ها در محیط خودنمایی می کند و مسلما قیمت براساس نوع قطعات و میزان کیفیت در آن ها محاسبه می گردد.

فروش نرده استیل رنگی

فروش این نرده ها اغلب به صورت متری و با محاسبه پایه نرده های بکار رفته در کار است.
نرده استیل در ساختار خود از اتصال لوله و اتصالاتی حاصل می آید و مجموع آن با هزینه های جانبی دیگر مانند نصب، قیمت هر متر طول از نرده را مشخص می کند.
هزینه نهایی اعمال شده هزینه باربری است که معمولا در فاکتور قید می شود و فروش این نرده ها با تحویل در محل پروژه می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.