نرده استیل ساختمانی در خرید به قیمت مناسب

نرده استیل ساختمانی در خرید به قیمت مناسب شامل انواع لوله، اتصالات و همچنین هزینه های نصب و اجرا با بهترین ایده های مطرح است که با تضمین بر ارائه کیفیت لازم، مطابق با استاندارد های روز برای بخش های مختلف می باشد.

نرده استیل ساختمانی در هر جای ساختمان که حداقل نیاز به نرده وجود داشته باشد امکان استفاده دارد بنابراین از اطراف چاه آسانسور تا درب و پنجره و راه پله تنها بخشی از کاربرد این نرده ها در عصر امروز و در صنعت ساختمان سازی است که با اتکا به این مهم، بستر لازم برای سکونت و کار مهیا می شود!

لوله با قطر و سایز های مختلف در انواع اتصالات پیش بینی شده با قرارگیری در شکل های عمودی و افقی یا تلفیقی از هر دو، می تواند سیستم حفاظتی مطمئنی را برای ساختمان ایجاد نماید که هر یک بنام و با اسامی گوناگونی معرفی می شود.

نرده استیل ساختمانی

نرده استیل ساختمانی پله

بیشترین و شناخته ترین کاربرد مدلهای نرده استیل یا هر نرده دیگری در اطراف پله است که در دو حالت نصب، نقش خود را ایفا می نماید. این دو حالت شامل:

  • نصب نرده استیل با قرار گرفتن و اتصال پایه نرده ها و همچنین استارت ها به کف پله و پاگرد ها.
  • اجرای نرده استیل و نصب پایه نرده ها به قسمت کناری شمشیری پله.

حالت اول زمانی می باشد که سطح کافی برای رفت و آمد ها در کف پله وجود داشته باشد و حالت دوم برای زمانی است که به دلیل کمبود فضای لازم، کف پله ها از طول کافی برخوردار نباشد و با نرده کاری این مشکل تشدید نیز شود!

نرده استیل ورودی ساختمانی

شناسه اصلی قبل از ورود به هر ساختمانی، ورودی آن است این بخش، با کمی اختلاف سطح یا استفاده از المان و دیگر مواردی که در بحث معماری مطرح شده، معرف خوبی برای ساختمان است و بکار بردن انواع نرده استیل چه بصورت حفاظ و چه در قالب لوله یا پروفیل برای ایجاد المان، یکی از گزینه های مناسب هم از نظر کیفی و هم زیبایی و قیمت در این قسمت از ساختمان است.

نرده استیل ساختمانی

نرده استیل ساختمانی برای حیاط

در محوطه یا حیاط ساختمان، قابلیت های حفاظ نرده استیل سبب شده تا از آن به عنوان حفاظ پشت بام، حفاظ روی دیوار و همچنین اطراف استخر یا راه پله استفاده شود و خاصیت ضد زنگ زدگی آن چنین امری را تحقق بخشیده است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.