نرده استیل ساختمان با قیمت خرید مناسب

نرده استیل ساختمان که مشتمل بر نرده استیل راه پله، بالکن و پنجره می باشد یکی از مقرون به صرفه ترین فلزات نسبت به کیفیت می باشد. جدید ترین طرح ها با قیمت خرید مناسب، که استاندارد نصب در آن رعایت می شود را از این مرکز بخواهید.

نرده استیل ساختمان از جهت برخورداری از تنوع موجود در طرح، مدل و رنگ و همچنین قیمت های مناسب مورد توجه است به ویژه به دلیل وجود خاصیت ضد زنگ و ضد ساییدگی که محدودیت کاربرد و استفاده از آن را حذف و در عوض تمیزی و نظافت را آسان نموده است!

نرده استیل ساختمان

ساختمان به عنوان حجمی با جزئیات بکار رفته در آن قابل سکونت، کار، زندگی و … می شود برخی از این موارد لازم و ملزوم یکدیگرند و وجود آن در هر ساختمانی الزامی است اما برخی دیگر اینطور نیست! از جمله التزامات هر ساختمانی با کوچکترین اختلاف ارتفاعی در نظر گرفته شده، استفاده از پله در آن می باشد که وجود این مهم، بر لزوم وجود مهمی دیگر با نام حفاظ نرده تاکید دارد.

انواع نرده استیل در ساختمان

نرده استیل ساختمان انواع مختلفی از حفاظ ها را برای درب، پله، پنجره و بالکن شامل می شود که هر یک با متنوع ترین مدلهای نرده استیل از طرح، رنگ و مدل قابلیت نصب و اجرا دارد.

نرده استیل ساختمان

بیشترین کاربردی که از مدل ها دیده شده انواع سه خط یا افقی نرده استیل و نیز مدلهای عمودی می باشد که برای حفاظ پنجره یا درب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نرده استیل ساختمان

بطور کل نمی توان صحبت از قیمت نرده استیل ساختمان به میان آورد زیرا همان گونه که در بالا نیز بیان شد نرده ساختمانی دارای انواع مختلفی است که هر یک به دلیل طرح و مدل بکار رفته در آن، با نام های مختلفی شناخته شده اند.

بروزرسانی 97.08.30

کاربرد

گریدمدلواحد اندازه گیریهزینه تقریبی با احتساب نصب

توضیحات

راه پله

201/304

افقیمتر طول134.000 تا  89.000

3 خط

201/304

عمودیمتر طول…  تا  129.000

ـ

نکته:
در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود 8.000 تا 15.000 تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

بنابراین تا مشخص نشدن طرح، مدل و کیفیت، تعیین قیمت از سوی کارشناس ممکن نیست. توصیه می کنیم در این راستا از مشاورین مجموعه برای رسیدن به کیفیت و قیمت مناسب اطلاعات لازم را جویا شوید. جهت شناخت بیشتر شما خریدار محترم، در زیر برخی از این انواع نرده استیل را با تصویر به نمایش می گذاریم.

نرده استیل ساختمان

نرده استیل ساختمان

نرده استیل ساختمان

نرده استیل ساختمان

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.