نرده استیل ضد زنگ برای راه پله

نرده استیل ضد زنگ برای راه پله بیرون از ساختمان های بیشتر توصیه می شود چرا که احتمال خوردگی این کیفیت از نرده استیل در هوای آزاد و شرجی صفر می باشد. نرده استیل ضد زنگ شفاف و دارای سطحی صیقل شده است.

نرده استیل ضد زنگ برای راه پله

نرده استیل ضد زنگ برای راه پله ساختمان ها و محوطه استفاده می شود که دلیل این قابلیت در این گرید از نرده استیل که با عنوان ۳۰۴ شناخته شده، برخورداری از خواص و ویژگی هایی است که مقاومت و استحکام کافی را در استیل سبب شده و آن را مناسب هر آب و هوایی نموده است.
در نرده استیل ضد زنگ ترکیباتی به کار رفته که سبب ایجاد ساختار چند لایه ای در سطح استیل شده و همین لایه ها، استیل را از صدمه در برابر سایش و همچنین رطوبت و شرجی هوا حفظ می نماید.

نرده استیل ضد زنگ برای راه پله

نرده استیل ضد زنگ برای راه پله

نرده استیل ضد زنگ برای راه پله و دیگر بخش هایی مانند بالکن و پنجره مناسب می باشد چرا که بیشترین درصد تبادل هوای بیرون و درون در این بخش ها اتفاق می افتد.
بنابراین اگر دلیلی بر زنگ زدگی فلز وجود داشته باشد در این بخش ها بیشتر است پس استفاده از انواع نرده استیل در درب و پنجره و راه پله مورد تاکید می باشد.

نرده استیل راه پله به ۲ صورت اجرا می شود:

  1. نرده استیلی راه پله ای که در ساختار اصلی آن پایه نرده ها به قسمت کف پله ها متصل می گردد.
  2. نرده استیل راه پله که در آن پایه نرده استفاده نمی شود و صرفا قطعاتی از جمله دیوار کوب یا کف کوب ها، عضو نگهدارنده لوله استیل و اتصال آن به دیوار می باشد.

در این قطعات نرده استیل در صورت استفاده از گرید ضعیف تر که ضد زنگ نباشد تبعاتی به همراه دارد که ممکن است جبران ناپذیر باشد!

نرده استیل ضد زنگ برای راه پله

مزایای خرید نرده استیل ضد زنگ

از ابعاد مختلف می توان این مهم را مورد بررسی قرار داد اما آن چه کاملا مشهود و ملموس است در این بخش مختصرا بدان می پردازیم:

مزایای نرده استیل ضد زنگ

نرده استیل ضد زنگ هم صرفه اقتصادی دارد و هم زیبا و مناسب برای هر محیطی است!
دلیل صرفه اقتصادی بودن آن، ماندگاری بالای این نرده استیل در قبال پرداخت هزینه کمتر از نرده های آلومینیومی و حتی بعضا فولادی است. نرده استیل یکی از جمله فلزات دارای گارانتی حداقل ۱۰ ساله می باشد.

نرده استیل ضد زنگ برای راه پله

مقایسه قیمت نرده استیل ضد زنگ برای راه پله با آلومینیوم

مقایسه قیمت نرده استیل با نرده آلومینیوم و فولاد چندان پیچیده نیست! آن چه که امروزه و در پیرامون خود شاهد آن هستیم، وزن سبک، خاصیت عدم خوردگی فلز و قیمت های مناسب جزء شاخص ترین موارد قیاس استیل با دیگر انواع فلزات می باشد.
اگر اختصاصا در مورد قیمت صحبت شود، حداقل ۱۵٫۰۰۰ تومن تفاوت قیمتی بین نرده استیل و نرده آلومینیوم است.

نرده استیل ضد زنگ برای راه پله

نرده استیل برای راه پله چگونه باشد؟

برای این که در هزینه ها به صورت بهینه پیشرفت بهتر است ابتدا و قبل از خرید از شرجی و بدون یا نبودن محل (راه پله) اطمینان حاصل نمود.
در صورتی که رطوبت در این فضا بیشتر باشد توصیه به استفاده از نرده استیل ۳۰۴ ضد زنگ می باشد ولی در غیر این صورت از انواع گرید ۲۰۱ می توان استفاده نمود که قیمت های به نسبت ارزان تری را برخوردار هستند.

سفارش خرید نرده استیل ضد زنگ برای راه پله + عمده و خرد

سفارش خرید نرده استیل از نوع ضد زنگ و برای راه پله و دیگر بخش ها از مجموعه نرده آرکا هم شکل عمده ای دارد و هم به صورت خرد همراه با نصب ارائه می شود.
خدمات فروش و نصب این نرده های استیل برای سراسر کشور ممکن می باشد و صرفا دور بودن مسافت ها دلیل بر افزایش قیمت نیست که برخی متصور اند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.