نرده استیل پله پیچ

نرده استیل پله پیچ، مقاومت لازم را در فشار وارد شده از سوی دستگاه خم کن استیل، برای فرم دهی لوله با زوایای مختلف برخوردار است. نرده استیل پله پیچ جزء زیباترین های نرده استیل برای خلق یک فضای فوق العاده تاثیرگذار می باشد.

نرده استیل پله پیچ با تمام لوازم شامل بر لوله و اتصالات، از نظر فنی و تخصصی متفاوت از آنچه برای راه پله های معمولی مورد استفاده است، انتخاب و خریداری می شود.
لوازم این نرده ها برای اینکه قابلیت لازم را برخوردار باشند لازم است تا حداقل در ضخامت های 0.9 و از گرید 304 باشد تا شرایط برای اجرای زیباترین فرم ها مهیا گردد. در فروش نرده استیل پله در انواع پیچ و گرد، افراد کارآزموده و حرفه ای در فن اجرا و نصب لازم است تا کار را عهده دار باشند که یکی از الزامات شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات فروش و نصب تعریف شده است.

انواع نرده استیل پله پیچ

نرده استیل پله پیچ در انواع زاویه ها دسته بندی می شوند که شامل:

• نرده استیل پله پیچ با زاویه تند

انواع نرده استیل پله پیچ

• نرده استیل پله پیچ با زاویه ملایم

انواع نرده استیل پله پیچ

هرچه زاویه تند تر، درصد خم کاری در لوله یا پروفیل بیشتر و در نتیجه حساسیت کاری بالا می رود و در صورتی که کیفیت لازم در اختیار نباشد لوله دچار بد فرمی یا شکستگی می گردد.
زمانی که زوایای ملایم تری برای فرم راه پله در دست باشد ساختار نرده راحت تر در مکان شکل می گیرد و زمانی زیادی برای آن نیاز نیست!

شرایط تعیین قیمت در نرده استیل پله پیچ

مشخص کردن قیمت نرده استیل پله پیچ نیاز به اطلاع از حداقل 2 پارامتر اصلی دارد که در زیر بدان اشاره می شود:

• مدل نرده استیل
• شدت و زاویه قرارگیری نرده استیل در پیچ

با مدنظر قرار گرفتن این دو اصل قیمت تقریبا نهایی از سوی کارشناس تعیین و به اطلاع خریدار می رسد و قیمت نهایی نیز بعد از پایان کار اعلام می شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.