نرده استیل پله گرد

نرده استیل پله گرد معمولا از ضخامت بالای ۰.۹ با گرید ۳۰۴ اجرا می شود. با توجه به القاء حس هیجان در فرم های گرد و قوسی شکل و بالا رفتن درصد خطا در حین نصب، دقت در انتخاب لوازم استیل و شرایط اجرای آن اهمیت دارد.

نرده استیل پله گرد

نرده استیل پله گرد به دلیل خم و قوسی که در مسیر کار لازم است تا اعمال شود از ضخامت های بالایی در لوله و پروفیل استفاده می شود. ضخامت های حداقل ۰.۹ به بالا برای این مدل نرده استیل مناسب می باشد و معمولا گرید ۳۰۴ گزینه اصلی در انتخاب قرار می گیرد که مقاومت و استحکام کافی را دارا باشد.

مدل افقی نرده استیل پله گرد

در مدل افقی نرده استیل پله گرد، قیمت نرده استیل برای هر متر طول با محاسبات فنی بیشتر از مدل های افقی در پله های با جهت مستقیم است. همان طور که در شکل زیر مشاهده می شود حساسیت کاری در نصب و اجرای این مدل، بسیار بالا است. آن چه در این مدل انتظار می رود وجود لوله هایی به موازات یکدیگر با یک قوس و انحنایی زیبا در بخش گارد نرده است که در فواصل معینی از هم قرار گرفته باشند.

نرده استیل پله گرد

مدل عمودی نرده استیل پله گرد

در مدل عمودی انواع نرده استیل پله گرد استفاده از لوله یا پروفیل قوسی شکل تنها در قسمت بالا (هندریل) نرده استفاده می شود. بخش های حفاظی یا گارد نرده ای با استفاده از پایه هایی از لوله یا پروفیل های ساده و طرح دار در ارتفاع استاندارد مکانی، تشکیل می شود و محل اتصال این پایه نرده ها به هر کف پله به تعداد ۱ یا ۲ پایه نرده می باشد.

نرده استیل پله گرد

مدل لاکچری نرده استیل پله گرد

مدل های لاکچری که امروزه طرفداران خاص خود را دارد از کیفیت بالای استیل با طرح های خاص و متفاوت در نرده استیل کار می شود. هتل و مجموعه هایی با کاربری این چنینی از جمله گزینه های مطرح در خرید این نرده ها بشمار می آیند چرا که در امر زیبایی فضا و جذب مشتری موثر است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.